Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:04:16 GMT

مصرف بنزین در مهاباد امسال ۹ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۹۷۷۶

مصرف بنزین در مهاباد امسال ۹ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج شجاعی ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهارداشت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۲۶ میلیون و ۲۸۷ هزار لیتر بنزین در این شهرستان مصرف شده  که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش نشان می دهد.افزایش مصرف بنزین در مهاباد

وی، افزایش تعداد گردشگران و بالا رفتن ۵۰ درصدی نازل های سوخت را از عوامل افزایش مصرف سوخت بنزین در سطح شهرستان اعلام کرد و افزود: امسال همچنین به سبب گازرسانی به مناطق روستایی مصرف نفت سفید نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۳ درصد کاهش یافته و حدود شش میلیون لیتر توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی در باره مصرف نفت گاز هم گفت: امسال ۲۲  میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز مصرف شده که درمقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد افزایش نشان می دهد.

فرماندار شهرستان مهاباد در ادامه به ضرورت اجرای قوانین ترافیکی در سطح شهرتأکید کرد.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان مهاباد هم در این جلسه گفت: امسال تعداد تصادفات جرحی داخل شهر شش درصد نسبت به پارسال کاهش یافته است.

سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه ۴۳ درصد تصادفات شهری مربوط به برخورد ماشین با عابر پیاده است،افزود: ۳۸ درصد تصادفات جرحی شهری مربوط به موتورسیکلت سواران است.

کد خبر 4378964

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک فرمانداری مهاباد مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود

صندوق بین‌الملل پول در جدیدترین گزارش خود که روز گذشته منتشر شد اعلام کرد: «انتظار می‌رود روسیه در سال ۲۰۲۴ رشد ۳.۲ درصدی داشته باشد که از نرخ‌های پیش‌بینی شده آمریکا (۲.۷ درصد)، انگلیس (۰.۵ درصد)، آلمان (۰.۲ درصد) و فرانسه (۰.۲ درصد) بیشتر است.

در این رابطه روسیه می‌گوید که تحریم‌های غرب در پی جنگ اوکراین این کشور را به خودکفایی رسانده است حال‌آنکه تداوم صادرات نفت به هند و چین، دور زدن تحریم‌ها و قیمت بالای نفت به روسیه کمک کرده است تا وارد دوره «اقتصاد جنگ» شده و اقتصاد و جنگ را هم‌زمان پیش ببرد.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه بعد از انتخاب مجدد و آغاز پنجمین دوره ریاست‌جمهوری خود وعده داده است که استاندارد‌های زندگی شهروندان را با افزایش بودجه آموزشی، بهداشتی و زیرساخت‌های عمومی افزایش داده و مالیات شرکت‌های بزرگ و طبقه مرفه را افزایش دهد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • افزایش دو برابری شاخص‌های بازرسی‌های بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه