Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بازیکنان سابق بارسا در قامت مربی به نیوکمپ آمده بود اما نتوانست امتیازی کسب کند.

طرفداری - آبلاردو فرناندز، سرمربی آلاوز علی رغم شکست این تیم مقابل بارسلونا از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

آلاوز که فصل گذشته به لطف آمدن آبلاردو از سقوط گریخت، امسال با ترکیبی تقریبا مشابه فصل را در نیوکمپ شروع کرد و اگرچه یک نیمه دروازه اش را بسته نگه داشت اما در نهایت مغلوب نبوغ مسی شد و با سه گل شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش mundodeportivo، آبلاردو پس از بازی گفت:

به لحاظ دفاعی امشب خوب کار نکردیم چون مقابل تیمی چون بارسلونا باید در دفاع بی نقص باشید. بارسا شانس‌های خوبی داشت؛ پاچکو عالی کار کرد و در نهایت هم همان داستان همیشگی رقم خورد و کسی گره بازی را باز کرد که همیشه تفاوت را رقم می‌زند. مسی با یک ضربه آزاد دروازه را باز کرد و قبل از آن هم یکی را به تیرک زد. از دریافت گل آخر ناراحت شدم اما در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام. به آنها تبریک می‌گویم و مطمئنم اگر مثل امروز کار کنیم، در لیگ می‌مانیم. چیزی که هدف ما است.

نباید فراموش کنیم که تیم مقابل ما بارسلونا بود. تیمی که وقتی دست به تعویض می‌زند، بازیکنانی مثل کوتینیو، آرتورو ویدال، آرتور ملو  را به میدان می‌فرستد. بنابراین نباید توقع زیادی از تیم داشت. حالا لیگ برای ما از بازی با بتیس و اسپانیول شروع می‌شود.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیالالیگابارسلونابرچسب‌ها: بارسلونا-آلاوزآلاوزآبلاردو فرناندز برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر آبلاردو، سرمربی آلاوز پس از شکست مقابل بارسلونا: این گونه بازی کنیم، در لیگ می‌مانیمبازی های آسیایی جاکارتا؛ پومسه؛ دومین مدال نقره کاروان ایران توسط مرجان سلحشوری به دست آمدکمیته مشوقین باشگاه استقلال: با دسته گل از لیدرها و هواداران باشگاه فولاد پذیرایی خواهیم کردبازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ شکست مصطفی حسین خانی در مرحله یک چهارم نهاییکعبی: تک‌ به‌ تک برابر استرالیا را یک بچه هفت ساله هم گل می کرد؛ مادر نزاییده کسی بخواهد مرا از فوتبال محو کنداز سارسلز تا منچستر؛ روایت زندگی پر فراز و نشیب ریاض محرز از زبان خودشبازی های آسیایی جاکارتا؛ اولین مدال ایران، نقره ای بودنادر قاضی پور، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی: گسترش فولاد از تبریز به من هدیه شده است!گل ها و خلاصه HD بازی بارسلونا 3-0 آلاوز (گزارش انگلیسی)تونل افتخار بازیکنان آلاوز برای بارسلونا (عکس)بهترین مثلث های تاریخ فوتبال (۱)؛ از نسل طلایی میلان تا مثلث مخوف یونایتددیدار همسر و فرزند هادی نوروزی با گرشاسبی؛ اهدای پیراهن پرسپولیس به هانی نوروزیبازی های آسیایی جاکارتا؛ پومسه؛ مرجان سلحشوری فینالیست شدایمن حسین برای مذاکره با پرسپولیس به تهران می آیدگیشه مطبوعات خارجی؛ یکشنبه، 19 آگوست 2018راجی: باکایوکو به بهترین شرایط نیاز دارد تا تاثیر خود را نشان دهد؛ تجربه او در چلسی کمک رسانش خواهد بودبازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ صعود رضا اطری به نیمه نهاییبازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ شروع طوفانی حسن یزدانیبررسی وضعیت میزبانی مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا؛ حضور کارشناسان AFC در تبریزطلسم گل نزدن هری کین در ماه آگوست، در تاریخ دفن شد (کاریکاتور) بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه بارسلونا 3-0 آلاوز؛ اولین هفته و اولین اتوبوسی که توسط مسی چپ شد!کیه وو ۲-۳ یوونتوس؛ این تیم همیشه برنده است، حتی اگر قرار باشد ۲ بار یک گل را تکرار کند!چلسی 3-2 آرسنال؛ دومین شکست امری و دومین پیروزی ساری در روز پرگل استمفورد بریجمورینیو: مستند آمازون از منچسترسیتی به وضوح نشان داد که کلاس، خریدنی نیسترسمی؛ ترکیب تیم‌های بارسلونا و آلاوزپیش بینی گاتزتا دلو اسپورت از جایگاه تیم های سری آ ایتالیا در پایان فصل؛ یوونتوس قهرمان و اینتر دومرسمی؛ ترکیب تیم های چلسی و آرسنالرسمی؛ ترکیب تیم های کیه وو و یوونتوسکلوپ: مصدومیت دی بروین به سود لیورپول است؟ هر کس این طور فکر می‌کند، یک عوضی است!لاتزیو 1-2 ناپولی؛ کارلتو میخ اول را محکم کوبیدوالورده: خوش شانسیم که در عصر مسی زندگی می‌کنیم؛ دفاع چند لایه آلاوز ما را به دردسر انداختساری: هازارد فعلا نمی تواند نود دقیقه بازی کند؛ ساختار دفاعی تیم نیاز به پیشرفت دارداسپالتی: پنج تیم می توانند یوونتوس را در این فصل به چالش بکشند؛ اینتر می تواند هر حریفی را شکست دهدکی روش: روند پیشرفت جهانبخش مشابه کریستیانو رونالدو است؛ ایران استعداد های بزرگی داردکی روش: روند پیشرفت جهانبخش مشابه کریستیانو رونالدو است؛ ایران استعداد های بزرگی دارد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم