Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف پرونده جنایت خانوادگی و اعتراف پسر مقتول به قتل پدرش با انگیزه داشتن مشکلات مالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بیست و یکم مردادماه امسال از طریق بیمارستان امام حسین (ع) وقوع یک فقره فوت مشکوک ناشی از مسمومیت به کلانتری 107 فلسطین اعلام شد؛ پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک تشکیل و جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان اداره دهم در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که علاوه بر متوفی دو نفر دیگر نیز (شریک متوفی به‌همراه پسرش) دچار مسمومیت شده اما در مراجعه به بیمارستان این دو نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و مداوا شدند، اما با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت مسمومیت، متوفی داخل بیمارستان فوت کرده است.

کارآگاهان به تحقیق از این دو نفر پرداختند؛ این پدر و پسر در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان کردند که به همراه متوفی (53 ساله) و پسرش به نام محسن (35 ساله) داخل مغازه واقع در خیابان بهار مشغول نهار خوردن بودیم که متوجه مزه عجیب غذا شدیم، به‌همین علت پس از خوردن تنها چند قاشق دیگر به خوردن غذا ادامه ندادیم اما متوفی و پسرش غذای خودشان را تمام کردند؛ حدود یک ساعت پس از صرف غذا بود که ناگهان هر سه نفرمان دچار مسمومیت شده و از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدیم. ما دو نفر به صورت سرپایی مداوا شدیم اما متوفی پس از چند ساعت داخل بیمارستان فوت کرد.

با اعلام نظریه پزشکی در خصوص علت مرگ (فوت ناشی از مسمومیت شدید)، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به تحقیق از پسر متوفی که او نیز در زمان صرف نهار حضور داشت اما دچار هیچ‌گونه مسمومیت غذایی نشده بود، پرداختند.

همزمان کارآگاهان با اطلاع از وجود دوربین‌های مداربسته داخل مغازه به بررسی تصاویر آنها پرداخته اما در کمال تعجب اطلاع پیدا کردند که دوربین مغازه از صبح روز بیست و یکم مردادماه هیچ‌گونه ضبط تصویری نداشته است.

دلایل و شواهد بدست آمده همگی حکایت از وقوع جنایت داشت، لذا با توجه به دلایل بدست آمده و همچنین تناقضات موجود در اظهارات پسر متوفی، محسن بیست و چهارم مرداد ماه در محل سکونتش (منطقه تهرانپارس) دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

محسن در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت و قتل پدر خود شد اما سرانجام روز گذشته لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش به شیوه مسموم‌کردن غذا اعتراف کرد.

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از چندی پیش دچار مشکلات عدیده مالی شده بودم و هیچ راهی برای حل آنها پیدا نمی‌کردم؛ در نهایت تصمیم گرفتم تا به زندگی خود پایان دهم و به همین علت با 15 هزار تومان اقدام به تهیه سم کردم.

متهم ادامه داد: روز جنایت داخل مغازه نشسته بودم و قصد داشتم تا با خوردن سم به زندگی خود پایان دهم که در یک لحظه، زمانی‌که هیچ‌کس در داخل مغازه حضور نداشت، تصمیم خود را تغییر داده و آن زمان تصمیم به کشتن پدرم گرفتم، اما برای آنکه همه چیز را عادی نشان دهم غذای پدرم را به همراه غذای شریک مغازه و پسرش مسموم کرده تا علت مرگ پدرم را ناشی از مسمومیت غذایی عنوان کنم. به‌سراغ دستگاه ضبط دوربین‌های داخل مغازه رفته و آن را خاموش کردم. پس از آن سم را داخل غذای پدرم ریخته و مقدار کمتری از سم را نیز داخل غذای شریک مغازه و پسرش ریختم.

علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر کشف این قتل گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/4009/4039/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ آدینه لو گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر داخل خودرو و انجام تحقیقات میدانی در این خصوص هویت ۲ نفر سارق حرفه‌ای برای کارآگاهان محرز شد.

وی افزود: با شناسایی این ۲ سارق حرفه‌ای هماهنگی قضایی و مراتب دستگیری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ سارق را در محل اختفاء خود دستگیر کردند که در تحقیقات پلیسی به انجام پنج فقره سرقت محتویات خودرو و سه فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: با دستگیری این ۲ نفر یک نفر مالخر نیز دستگیر و تحویل مقم قضایی شد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد