Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان کیه وو، مدتی دور از میادین خواهد بود زیرا از چند ناحیه آسیب دیده است.

طرفداری- استفانو سورنتینو، دروازه بان 39 ساله کیه وو شبی عالی را برابر یوونتوس سپری کرد و چند شوت محکم کریستیانو رونالدو را مهار کرد اما در دقایق پایانی بازی، شدیدا آسیب دید و در نهایت، تیمش بازی برده را با باخت عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 90 بازی تیم های کیه وو و یوونتوس، استفانو سورنتینو و کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه کیه وو با یکدیگر برخورد کردند که در این برخورد، سورنتینو هوشیاری اش را از دست داد و با آمبولانس به خارج از زمین منتقل شد. دو دقیقه بعد از این مصدومیت، یوونتوس توانست گل سوم را بزند و پیروز میدان شود. حالا وب سایت کیه وو جزییات مصدومیت دروازه بان باتجربه خود را منتشر کرده است. طبق این گزارش، بینی سورنتینو شکسته و شانه چپ او دچار ضربه خوردگی و کبودی شده است. سورنتینو پس از مراقبت های درمانی لازم، از بیمارستان مرخص شد و احتمالا چند هفته دور از میادین خواهد بود.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیایتالیاسری آیوونتوسبرچسب‌ها: کیه ووکیه وو-یوونتوسکریستیانو رونالدواستفانو سورنتینومصدومیت برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر بازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ صعود مقتدرانه حسن یزدانی به نیمه نهاییبازی های آسیایی جاکارتا؛ سلحشوری: کل سالن اندونزی را تشویق می کردند اما این مسئله در تمرکز من بی تاثیر بودبازی های آسیایی جاکارتا؛ مهران نصیری از دور رقابت ها کنار رفتموراتا: استمفورد بریج خانه ماست و کسب نتیجه در این جا برای سایر تیم ها، سخت خواهد بودبازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ علیرضا کریمی به نیمه نهایی رقابت ها راه یافتآبلاردو، سرمربی آلاوز پس از شکست مقابل بارسلونا: این گونه بازی کنیم، در لیگ می‌مانیمبازی های آسیایی جاکارتا؛ پومسه؛ دومین مدال نقره کاروان ایران توسط مرجان سلحشوری به دست آمدکمیته مشوقین باشگاه استقلال: با دسته گل از لیدرها و هواداران باشگاه فولاد پذیرایی خواهیم کردبازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ شکست مصطفی حسین خانی در مرحله یک چهارم نهاییکعبی: تک‌ به‌ تک برابر استرالیا را یک بچه هفت ساله هم گل می کرد؛ مادر نزاییده کسی بخواهد مرا از فوتبال محو کنداز سارسلز تا منچستر؛ روایت زندگی پر فراز و نشیب ریاض محرز از زبان خودشبازی های آسیایی جاکارتا؛ اولین مدال ایران، نقره ای بودنادر قاضی پور، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی: گسترش فولاد از تبریز به من هدیه شده است!گل ها و خلاصه HD بازی بارسلونا 3-0 آلاوز (گزارش انگلیسی)تونل افتخار بازیکنان آلاوز برای بارسلونا (عکس)بهترین مثلث های تاریخ فوتبال (۱)؛ از نسل طلایی میلان تا مثلث مخوف یونایتددیدار همسر و فرزند هادی نوروزی با گرشاسبی؛ اهدای پیراهن پرسپولیس به هانی نوروزیبازی های آسیایی جاکارتا؛ پومسه؛ مرجان سلحشوری فینالیست شدایمن حسین برای مذاکره با پرسپولیس به تهران می آیدگیشه مطبوعات خارجی؛ یکشنبه، 19 آگوست 2018 بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه بارسلونا 3-0 آلاوز؛ اولین هفته و اولین اتوبوسی که توسط مسی چپ شد!کیه وو ۲-۳ یوونتوس؛ این تیم همیشه برنده است، حتی اگر قرار باشد ۲ بار یک گل را تکرار کند!چلسی 3-2 آرسنال؛ دومین شکست امری و دومین پیروزی ساری در روز پرگل استمفورد بریجمورینیو: مستند آمازون از منچسترسیتی به وضوح نشان داد که کلاس، خریدنی نیسترسمی؛ ترکیب تیم‌های بارسلونا و آلاوزپیش بینی گاتزتا دلو اسپورت از جایگاه تیم های سری آ ایتالیا در پایان فصل؛ یوونتوس قهرمان و اینتر دومرسمی؛ ترکیب تیم های چلسی و آرسنالرسمی؛ ترکیب تیم های کیه وو و یوونتوسکلوپ: مصدومیت دی بروین به سود لیورپول است؟ هر کس این طور فکر می‌کند، یک عوضی است!والورده: خوش شانسیم که در عصر مسی زندگی می‌کنیم؛ دفاع چند لایه آلاوز ما را به دردسر انداختلاتزیو 1-2 ناپولی؛ کارلتو میخ اول را محکم کوبیدساری: هازارد فعلا نمی تواند نود دقیقه بازی کند؛ ساختار دفاعی تیم نیاز به پیشرفت دارداسپالتی: پنج تیم می توانند یوونتوس را در این فصل به چالش بکشند؛ اینتر می تواند هر حریفی را شکست دهدکی روش: روند پیشرفت جهانبخش مشابه کریستیانو رونالدو است؛ ایران استعداد های بزرگی داردکی روش: روند پیشرفت جهانبخش مشابه کریستیانو رونالدو است؛ ایران استعداد های بزرگی دارد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه ویتنام با نتیجه 5 بر 4 مقابل مراکش شکست خورد. مهدی کریمی (2 بار)، سالار آقاپور و بهروز عظیمی گل‌های تیم کشورمان را به ثمر رساندند.

در لحظه پایانی این مسابقه بین بازیکنان دو تیم درگیری شدیدی به وجود آمد. این اتفاق پس از آن رخ داد که عظیمی خطای شدیدی روی بازیکن حریف انجام داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • (ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • عصبانیت شدید رونالدو بعد بازی با اسلوونی (فیلم)
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!