Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@23:38:48 GMT

نصب بیش از ۳۰۰ گلدان در سطح شهر اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۰۵۳۳

نصب بیش از ۳۰۰ گلدان در سطح شهر اردبیل

به گزارش برنا،حمید لطف اللهیان  اظهار کرد: با هدف ارتقا زیبایی بصری در میادین و معابرها و حذف نیوجرسی ها در تقاطع های شهری بیش از 300 فلاور باکس با انواع گل های تزئینی در سطح شهر نصب شده است.

وی با بیان این که بعد از جانمایی کارشناسی شده توسط سازمان فضای سبز این فلاور باکس ها در تقاطع های سطح شهر نصب شده اند، افزود: عملیات زیباسازی فضای شهری اعم از گلکاری، نصب فلاور باکس، نورپردازی و تغییر مبلمان،حذف اغتشاسات بصری در شهر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردبیل ادامه داد: بهره گیری از خلاقیت های بصری و زیبا سازی شهر توسط صاحبنظران و متخصصان در دستور کار قرار شهرداری اردبیل قرار گرفته و همزمان با فرا رسیدن ماه محرم نیز المان های ویژه این ماه در سطح شهر نصب خواهد شد.

لطف اللهیان در خصوص آخرین وضعیت پارک قرانی شهر نیز اظهار کرد: پارک قرانی با پیشرفت 90 درصدی و با هدف تقویت زیربناهای فرهنگی و دینی در محدوده منطقه دو شهرداری اردبیل در حال اجرا است که در این پارک از المانهای مخصوص مذهبی و درختان میوه بهشتی استفاده شده است.

شهردار اردبیل از تداوم اجرای پروژه ها و طرح ها با پیوست فرهنگی و اجتماعی در شهر خبرداد و گفت: توسعه همگون شهر، حفظ و تقویت یکپارچگی و هویت شهر ضروری است و طرح هایی که در این راستا برنامه ریزی شده اند اجرا خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خلاقیت شهرداری فرهنگی و اجتماعی فضای سبز محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل

حمید فضائلی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی ذخایر سد‌های استان اردبیل گفت: هم اینک ۳۲ درصد از حجم مخازن سد‌های این استان پر شده است.

او افزود: حجم ذخایر سد‌های این استان به ۱۹۰ میلیون متر مکعب رسید در حالی که سال قبل در همین ایام، ذخایر مخازن سد‌ها ۱۳۲ میلیون متر مکعب بود. 

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: سد یامچی به عنوان مهم‌ترین سد استان به دلیل تامین آب شرب شهر اردبیل، شهر‌ها و روستا‌های مرکز استان در حال حاضر حدود ۲۶.۵ میلیون متر مکعب آب دارد.

فضائلی خواستار صرفه جویی در مصرف آب در اردبیل شد و بیان کرد: با توجه به این که حجم مخزن سد یامچی نسبت به سال قبل در همین ایام پنج درصد کاهش دارد، صرفه جویی در مصرف آب در همه بخش‌ها ضروری است.

او اضافه کرد: سد سبلان مشگین شهر نیز هم اینک ۳۸.۵ میلیون متر مکعب ذخیره دارد که این رقم پنج میلیون متر مکعب نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: ذخایر سد‌های ارس و خداآفرین به عنوان دو سد تامین کننده آب شرب و به خصوص کشاورزی شمال استان اردبیل، نسبت به سال گذشته وضعیت مناسبی دارند و برنامه ریزی لازم برای استفاده مطلوب از ذخایر این ۲ سد در شمال استان انجام شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل
  • پویش معلم من در اخبار استان اردبیل
  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل
  • همایش متمرکز توجیهی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل
  • حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل به ۱۹۰ میلیون متر مکعب رسید
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • روش‌های تکثیر گیاه برگ انجیری در خانه