Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - معاون وزیر کشور و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل پایانه های کشور گفت: پیش بینی می شود امسال 2 میلیون و 400 هزار نفر مرز مهران را برای تردد در ایام اربعین حسینی انتخاب کنند.

عبدالهاشم حسن نیا روز یکشنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به زمان باقیمانده تا اربعین برای عزیمت عموم هموطنان به کشور عراق، وزارت راه و شهرسازی به همراه سایر ارگان ها در کمیته زیرساخت اربعین تامین سفر ایمن زوار را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: وزارت راه 2 وظیفه اصلی دارد، یکی توسعه شبکه زیرساخت شامل شبکه ورودی به مهران از سمت ایلام و از سمت دهلران، همچنین در محور شبکه بزرگراه مهران به دهلران و مهران به سمت ایلام که توسط چندین پیمانکار در دست بهره برداری است.
معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: امیدواریم شبکه بزرگراهی مهران به دهلران و مهران به ایلام تا سال آینده به بهره‌ برداری نهایی برسد.
حسن نیا یادآور شد: همچنین نقاطی که به صورت گره های ترافیکی در سال گذشته مشاهده شد، با همکاری راهنمایی و رانندگی شناسایی و در برخی نقاط با ایجاد روشنایی و برخی نقاط دیگر با ایجاد حفاظ های جدا کننده حذف خواهند شد.
رییس سازمان راهداری کشور گفت: در خصوص عزیمت زائران پیش میکنیم 2 میلیون و 400 هزار نفر امسال و در ایام اربعین حسینی از مرز مهران تردد کنند که در این خصوص برای انتقال زائران از ناوگان عمومی شهرداری ها و بخش خصوصی کمک خواهیم گرفت.
وی گفت: تاکنون سه مرز مهران ، چزابه و شلمچه به عنوان مرزهای خروجی زائران پیش بینی شده و در خصوص مرز خسروی وزارت کشور تصمیم گیری می کند.
7177/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مرز مهران اربعين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی

به گزارش جام جم آنلاین ؛  سجاد رحمانی اظهار کرد: نخستین کاروان ۸۵ نفره حج عمره استان ایلام امروز عازم سرزمین وحی شد.

وی با بیان اینکه روادید تمامی زوار ایلامی حج عمره مفرده صادر شده است، افزود: پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.

مدیر حج و زیارت استان ایلام ابراز کرد: این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه و پنج روز هم در مکه مکرمه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی