Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:46:14 GMT

44 درصد مصوبات ستاد تسهیل مسایل بانکی است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۰۷۱۲

44 درصد مصوبات ستاد تسهیل مسایل بانکی است

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت : 44 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مربوط به مشکلات بانکی تولیدکنندگان است.

به گزارش ایرنا، بهروز اسودی روز یکشنبه در یکصد و هجدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری، افزود : در بخش رفع موانع تولید تاکنون مشکلات 612 واحد تولیدی استان بررسی شده است که بیشتر مشکلاتشان مربوط به مسایل بانکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد : برای رفع موانع تولید نیز یکهزار و 470 مصوبه توسط اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان تصویب شد که 71 درصد مصوبات اجرایی شد و بقیه در دست اجراست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به فراوانی مصوبات کارگروه تسهیل، بیان کرد: 44 درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات ، 18 درصد مربوط به امور زیربنایی ، 16 درصد مربوط به امور مالیاتی ، 11 درصد مربوط به تامین اجتماعی و بقیه مربوط به سایر مسایل و مشکلات تولیدکنندگان است.
اسودی افزود : در قالب تسهیلات رونق تولید سال 96 و به منظور رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار ، 899 واحد تولیدی استان تاکنون بیش از پنج هزار و 570 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدها ارایه شده است.
وی بیان کرد : در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه پنج طرح صنعتی برای دریافت تسهیلات به ارزش 65 میلیارد ریال با اشتغالزایی 25 نفر به بانک های عامل معرفی شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، با مناسب دانستن همراهی بانک های استان در پرداخت تسهیلات سال 96 ، تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی تامین مالی بنگاه های اقتصادی در سال 97 ابلاغ شده است و به زودی سهم پرداختی استان مشخص می شود.
اسودی با اشاره مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان سمنان خاطرنشان کرد: در این نشست مشکلات بانکی و مالیات ، زیربنایی و تامین اجتماعی هشت واحد تولیدی استان بررسی و برای رفع موانع پیش رو تصمیم گیری شد.
استان سمنان 2 هزار و 10 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری دارد که 51 درصد اشتغال استان را تامین می کنند.
در دولت تدبیر و امید بهره وری واحدای صنعتی و تولیدی به 47 درصد افزایش یافته است.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت و معدن ستاد تسهيل مشكلات بانكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حیوان گزیدگی از جمله مواردی که سالانه افراد زیادی بابت آن به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه دارند، ابراز داشت: موضوع حیوان گزیدگی می‌تواند موجب بیماری و در صورت عدم درمان به مرگ افراد منتهی شود.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته دو هزار و ۱۰۰ نفر برای حیوان گزیدگی به مراکز تحت پوشش این دانشگاه مراجعه داشتند، افزود: در این میان سگ‌ها بیشترین عامل حیوان گزیدگی را به خود اختصاص دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه ۸۳ درصد حمله مربوط به سگ‌های صاحب دار بوده است، ابراز داشت: سگ‌های بی صاحب ۱۷ درصد حیوان گزیدگی را شامل می‌شود.

قدس ضمن بیان اینکه مقایسه آمارها از سال ۹۹ رشد حیوان گزیدگی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: طی این سه سال گذشته در حوزه مناطق تحت پوشش با رشد حیوان گزیدگی مواجه هستیم به طوری که سال ۱۴۰۱ آمار یک هزار و ۹۹۶ نفر و سال ۹۹ به میزان یک هزار و ۳۷۰ نفر بوده است.

وی افزود: حیوان گزیدگی امکان انتقال بیماری از سگ به انسان همراه دارد لذا باید به دلیل بیماری هاری افراد بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه کنند.

کد خبر 6085772

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است