Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@04:40:36 GMT

حمله با سلاح سرد در شرق لندن/یک نفر جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۰۸۱۵

رکنا: پلیس لندن گزارش داد که در جریان چاقوکشی در جنوب شرق لندن یک نفر جان خود را از دست داده است.

پلیس لندن گزارش داد که بر اثر چاقوکشی در جنوب شرق لندن یک نفر جان خود را از دست داده است.

پلیس لندن ساعت ۴ بامداد روز یکشنبه به وقت محلی گزارشی مبنی بر چاقوکشی در جاده «رینگستید» منطقه کتفورد دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش پلیس Police لندن، یک مرد ۶۰ ساله در پی این چاقوکشی به بیمارستان منتقل شده، اما به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

تحقیقات درباره این حادثه Incident آغاز شده، اما تاکنون هیچ مظنونی در این رابطه بازداشت نشده است.

تمامی آمار‌های رسمی در انگلیس حکایت از افزایش جرایم خشونت‌بار داشته و مواردی که در آن‌ها از سلاح سرد استفاده شده با ۱۶ درصد افزایش به بیش از ۴۰ هزار مورد در انگلیس و ولز رسیده است.

بر اساس آمار منتشر شده تعداد قتل Murder و خودکشی‌ها نیز در مقایسه با سال گذشته افزایشی ۱۲ درصدی داشته و به ۷۰۱ مورد رسیده است.

بحران خشونت در لندن همچنان در حال افزایش است و ماه مارس برای نخستین بار آمار قتل در لندن از شهر نیویورک که آمار قتل و جنایت Crime بالایی دارد فراتر رفت.

بنابر گزارش‎ها، جنگ‌های خیابانی تاثیر زیادی در آمار کشته شده‌های پایتخت انگلیس داشته است. در نیمه اول سال ۲۰۱۸ در جریان ۱۳۰۰ مورد درگیری مسلحانه و چاقوکشی در لندن، ۸۰ نفر کشته شدند که اکثریت قریب به اتفاق این افراد اعضای باند‌های مختلف شهر هستند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن شوهردار وقتی به دانشگاه رفت با دیدن سامان خائن شد!

پشت پرده شوم سفر مجرّدی مردان عراقی‌ به مشهد

عکس‌های برهنه سارا 21 ساله لیلا را شوکه کرد!

جسد این زن پس از 30 سال سالم است + عکس های باورنکردنی!

تجاوز به زنان شوهردار مقابل چشم همسرانشان! + عکس

قتل پدر با غذای مسموم در ناهار دسته جمعی + عکس

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police حادثه Incident قتل Murder جنایت Crime اخبار حوادث چاقوکشی لندن پلیس سلاح سرد افزایش عکس ایران زن زندگی بیمارستان مرد فیلم مشهد شوم تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات

 
به گزارش تابناک، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا با اعلام خبر آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجراست.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه و تحلیل و رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی، بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ‌گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و غیره به درخواست‌کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی، از کاربران خواست ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی، در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت