Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@08:26:16 GMT

آبلیموگیری در اراک +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۱۰۵۸

آبلیموگیری در اراک +تصاویر

این روز ها بازار آبلیمو و آبغوره های گیری داغ است و مردم در تلاش هستند تا آبلیمو و آبغوره های خود را به صورت طبیعی تهیه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛این روز ها بازار آبلیمو و آبغوره های داغ است و مردم در تلاش هستند تا آبلیمو و آبغوره های خود را به صورت طبیعی تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یکی از کارگاه های تولید آبلیمو و آبغوره گیری در اراک سری زدیم و گفتگوی با مدیر کارگاه ترتیب دادیم:

ابولقاسم نصر، مدیر کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره گیری در اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: بنده ۲۶ سال است که در تولید آبلیمو، آبغوره، سرکه سیب و سرکه انگور فعالیت دارم.

نصر با اشاره به اینکه تولیدات این کارگاه به طور کاملا سنتی و بدون مواد نگهدارنده و افزودنی است اظهار کرد: در حضور مشتریان آبگیری لیمو انجام می شود، همین موضوع باعث شده است که مشتریان زیادی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فعالیت های کارگاه به صورت فصلی بوده است ادامه داد: از اوایل تیر ماه تا اواخر آبان ماه فصول شلوغ این کاراست.

مدیر کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره گیری دراراک در خصوص تامین مواد اولیه کارگاه گفت: مواد اولیه کارگاه بیشتر از استان های جنوبی کشور از جمله، فارس، بوشهر، هرمزگان، جنوب استان کرمان و شرق استان خوزستان و همچنین کهگیلویه و بویراحمد تامین می شود.

وی ادامه داد: در این مدتی که کارگاه فعالیت دارد علاوه بر فروش در این ایام برای فروش در روزهای که این محصولات در بازار نیست هم تامین می کنیم.

نصر اضافه کرد: علاوه بر تامین نیاز داخل استان برخی از تولیدات را هم به استان های دیگر ارسال می کنیم.

 مدیر کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره گیری در اراک با توجه به مشکلات و گرانی های اخیر تصریح کرد: بطری های که برای آبلیمو و آبغوره تهیه می‌شد نسبت به سال گذشته پنج برابر افزایش قیمت پیدا کرده است که مبلغ چشمگیری است.

 

انتهای پیام/

 

 

  انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است

فرماندار بردسکن گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار می‌خواهیم با این شهرستان قهر نکرده و در تامین سوخت بخش معادن و کشاورزی بردسکن سختگیری نکند.

علی دهقان زاده فرماندار شهرستان بردسکن گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی و قهر طبیعت، از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار می‌خواهیم با این شهرستان قهر نکرده و در تامین سوخت بخش معادن و کشاورزی بردسکن سختگیری نکند.

وی افزود: بیش از ۳۰ واحد معدنی در شهرستان بردسکن فعالیت دارند و این شهرستان دومین شهر معدنی خراسان رضوی است از طرفی بردسکن پایتخت تولید مس در شرق کشور است.

وی به فعالیت‌های گسترده کشاورزی در بردسکن اشاره و اضافه کرد: در آمد کشاورزان شهرستان فقط در تولید محصول پسته ۵۰ هزار میلیارد ریال است و تردد زیادی به واسطه معادن و محصولات کشاورزی در جاده‌های مواصلاتی بردسکن صورت می‌گیرد لذا از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی می‌خواهیم در حوزه کشاورزی و معادن نسبت به توزیع سوخت مود نیاز ماشین آلات در این بخش‌ها مساعدت کند.

فرماندار بردسکن گفت: معادن شهرستان نزدیک به ۶ هزار زمینه اشتغال فراهم کرده اند و اگر بخواهیم در تامین سوخت معادن و یا بخش کشاورزی مشکلات را مرتفع نکنیم زمینه نارضایتی را در این بخش‌ها فراهم خواهیم کرد.

دهقان زاده افزود: بیش از ۶۰ درصد مشکلات را می‌توانیم با هم افزایی و در سایه تعامل و همدلی در مجموعه مدیریتی شهرستان مرتفع کنیم که این مهم در حال پیگیری و اجراست چرا که بردسکن با این ظرفیت می‌تواند در حوزه اقتصاد و تولید حرفی برای گفتن داشته باشد، ولی متاسفانه حق این شهرستان با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه، هنوز در استان ادا نشده است.

دیگر خبرها

  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!