Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@08:22:17 GMT

پیکر هادی شمخانی در اهواز تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۱۲۰۰

پیکر هادی شمخانی در اهواز تشییع شد

به گزارش ایرنا در سالروز شهادت پنجمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام محمد باقر (ع) ودر مراسمی که صبح امروز در محل مصلای مهدیه اهواز برگزار گردید پس از اقامه نماز بر پیکر مرحوم هادی شمخانی توسط آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز ،پیکر وی به سمت بهشت آباد اهواز تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم که با حضورجمع کثیری از مردم قدرشناس استان خوزستان و شیوخ و سران عشایر عرب و مسئولان استان برگزار گردید پیکر مهندس هادی شمخانی از محل مصلای مهدیه اهواز به سمت بهشت آباد تشییع ودر جوار مزاربرادران شهیدش محمد وحمید شمخانی در بهشت آباد اهواز آرام گرفت.
مهندس هادی شمخانی متولد 1331 که از کارشناسان برجسته و متخصص در صنایع نفت بود، عمر با برکتش را در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مسیر اعتلای صنعت نفت کشور صرف کرد و در واپسین ساعات روز پنج شنبه 25 مردادماه مصادف با چهارم ذی الحجه لبیک گویان به جوار رحمت الهی پر گشود.
بنا بر گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، بر اساس خواست و تاکید دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی عموم بزرگوارانی که علاقه مند به بیان تسلیت به ایشان می باشند با قرائت فاتحه و صلوات برای آمرزش این فقید سعید و علو درجات شهدای دفاع مقدس و مدافعین معزز حرم اهل بیت(ع) دعا نمایند و از صدورآگهی تسلیت ، اهدای تاج گل و مواردی از این دست جدا خودداری فرمایند.
3004
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت دبیر شورای عالی امنیت ملی دفاع مقدس دوران دفاع مقدس شورای عالی امنیت ملی علی شمخانی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان

پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان تشییع شد.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • تشییع پیکر شهیدجهانگیر بیات در استان البرز
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین