Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان رقابت‌های جام‌ جهانی 2018 روسیه که با کسب 4 امتیاز از مراکش، پرتغال و شکست برابر اسپانیا همراه بود، کی‌روش، سرمربی 65 ساله پرتغالی - موزامبیکی فوتبال ایران قراردادش را با فدراسیون فوتبال تمدید نکرد و خواستار حل شدن مشکلاتش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال، کی‌روش برای استراحت به پرتغال رفت و تاکنون به درخواست مهدی تاج و دوستانش در فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداده و از روش‌های مختلف اعلام کرد که باید ابتدا برای حل شدن مشکلات به او گواهی کتبی بدهند تا سپس قراردادش را تمدید کند. مشکلاتی مانند پرداخت مطالبات، نحوه پرداخت با وجود تحریم‌های بانکی، اردوها، بازی های تدارکاتی و ... .

حالا او  یک ماه پس از پایان بازی‌های روسیه، از کشورهای کره جنوبی، ازبکستان، مراکش، الجزایر، کامرون، آفریقای جنوبی، مصر،کلمبیا و مکزیک پیشنهاد دریافت کرده است. این درحالیست که در برخی مواقع، مسئولان فدراسیون این کشورها مذاکره با سرمربی پرتغالی را تکذیب و یا با سرمربی دیگری به توافق رسیدند.

در سالیان گذشته، دریافت پیشنهاد از سوی یک باشگاه یا یک تیم ملی برای کارلوس کی‌روش اتفاقی تکراریبرای اهالی فوتبال  محسوب می‌شود و به یک داستان تکراری مبدل شده است. از زمان حضور پیرمرد پرتغالی در سال 2011 تا همین چند وقت پیش. شنیده‌ها حاکی از این است که در جدید ترین پیشنهاد، مسئولان فدراسیون فوتبال مکزیک خواستار این مربی پرتغالی هستند و حالا مسئله این است که آیا این پیشنهادات واقعی است یا تنها یک بازی رسانه‌ای به شمار می‌رود که کی‌روش آن را به راه انداخته تا بازارگرمی‌ کند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی امید به مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 در این باره بیان کرد: من نیز مثل شما این موضوع را شنیده‌ام که یک روز ازبکستان مطرح می‌شود، اما ازبکستان با سرمربی دیگری به توافق می‌رسد، یک روز می‌گویند الجزایر به او پیشنهاد داده، اما فردا سرمربی الجزایر مشخص می‌شود و یک روز هم می‌گویند از مصر برای او پیشنهاد آمده است. هرچند من با رئیس فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی صحبت کردم و او گفت قبلاً یک صحبت‌هایی برای حضور کی‌روش بوده است، اما اگر مشکلات ما حل شود او سرمربی ایران خواهد ماند.

حال این سوال پیش می آید که آیا کی روش عاشق چشم و ابروی ماست که با وجود پیشنهادات فراوان از بهترین تیم‌های دنیا بدون مشکل مالی و امکانات در ایران می ماند یا اصلا پیشنهادی وجود ندارد! این سوالی است که گذشت زمان آن را پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/

کی روش در ایران می ماند یا سرمربی تیم دیگری خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: همیشه گفته‌ام عاشق ایران هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای اعتلای فوتبال ایران دریغ نمی‌کنم.

به گزارش مشرق، با پایان جام ملت‌های آسیا و ابقای امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی، این چهره از دعوت به کار افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی که با باشگاه پرسپولیس عنوان قهرمانی را برای هواداران این باشگاه به‌ارمغان آورد، صحبت کرد و این درحالی است که قطبی پس از این دعوت به دفعات در مصاحبه‌های خود اعلام کرد پیشنهاد رسمی از فدراسیون در این زمینه به دست وی نرسیده، بااین‌حال آمادگی همکاری با قلعه‌نویی از راه دور را دارد.

از سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از آن دارد که طی روزهای اخیر قلعه‌نویی در تماس با مدیر برنامه‌های قطبی در این خصوص پیشنهاد و نحوه همکاری با وی را ارائه کرده تا فدراسیون نیز احتمالا طی روزهای آینده برای ارائه پیشنهاد رسمی وارد عمل شود. بر همین اساس مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه‌های قطبی در گفت‌وگویی اعلام کرد پیشنهادی از سوی قلعه‌نویی مطرح شده و تقریبا به‌صورت شفاهی هم موافقت قطبی را گرفته است.

در همین رابطه افشین قطبی گفت: همیشه گفته‌ام عاشق ایران هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای اعتلای فوتبال ایران دریغ نمی‌کنم. درحال‌حاضر هم مهدی حاجی‌باقر مدیر برنامه‌های بنده در صحبت‌هایی که با امیر قلعه‌نویی داشته، به‌صورت ریز با جزئیات در جریان قضیه پیشنهاد به بنده قرار داشته اما تا زمانی که پاسخ نهایی را ندهم نمی‌توانیم این جزئیات را اعلام کنیم.

قطبی در زمینه نحوه ورودش به کادرفنی تیم ملی گفت: فارغ از این بحث- که بعدا جزئیات آن را می‌گویم- یقینا تیم ملی ایران توانمندی و ظرفیت‌های خاص برای رفتن به مرحله بعدی جام‌جهانی را خواهد داشت. با توجه به سیاست‌های قلعه‌نویی درخصوص جوانگرایی در تیم ملی توام با حضور باتجربه‌ها در تیم ملی فوتبال، این شایستگی را داریم تا در جام‌جهانی برای اولین‌بار به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنیم.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران
  • سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران استقبال کرد
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران