Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:15:42 GMT

داوران بخش تلویزیونی جشنواره فیلم سلامت معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۱۴۰۴

داوران بخش تلویزیونی جشنواره فیلم سلامت معرفی شدند

تهران - ایرنا - ترکیب هیات داوران بخش تلویزیونی سومین جشنواره فیلم سلامت با حضور چند پزشک و هنرمند اعلام شد.

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از جشنواره فیلم سلامت، ترکیب هیات داوران بخش تلویزیونی این جشنواره شامل محمدامیر امیرخانی (پزشک متخصص پوست و سلول‌های بنیادی و دارای سابقه معاونت دانشگاه علوم پزشکی ایران)، عباس زارع‌نژاد (مشاور وزیر بهداشت و رییس مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی) سروش صحت (کارگردان، نویسنده و بازیگر) و عاطفه میرسیدی (پزشک و خبرنگار واحد مرکزی خبر) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین شهرام کجوری (پزشک، کارشناس و مشاور پزشکی در برنامه های صدا و سیما) نیز مدیریت بخش تلویزیونی این جشنواره را بر عهده دارد.
در این دوره از جشنواره فیلم سلامت، 28 اثر تلویزیونی به رقابت می‌پردازند.
سومین جشنواره ملی فیلم سلامت با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» برگزار خواهد شد.
این رویداد هنری - پزشکی از تاریخ 1 تا 5 شهریور 97 به دبیری محمد کیاسالار در تهران برگزار می‌شود.
فراهنگ**9246**1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما جشنواره سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه مستند «با قید محرمانگی» ساخته مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی که در هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن در آلمان شرکت کرده بود، جایزه ویژه هیأت داوران را کسب کرد.

«با قید محرمانگی» روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برابر با ششم ماه می در جشنواره اوبرهاوزن نمایش داده شد و در مراسم پایانی، هیأت داوران جایزه ویژه خود را به این فیلم اهدا کرد. این جایزه از سوی وزارت فرهنگ این کشور به فیلم‌های متفاوت ارایه شده در جشنواره، داده می‌شود.

این فیلم کوتاه مستند از میان شش هزار فیلم به بخش اصلی جشنواره راه یافت و در رقابت با ۵۰ فیلم در بخش اصلی توانست این جایزه را بگیرد.

کد خبر 6099601

دیگر خبرها

  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • هوش مصنوعی نمی‌تواند جای پزشک را بگیرد
  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان