Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع مرحوم صادقی از درب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به قبرستان صالحین شهرستان برگزار و پیکر وی در این مکان تدفین شد.
در این مراسم افرادی از جمله استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاون سیاسی استاندار همدان و فرماندار خرم آباد حضور داشتند و آیین بزرگداشت و شب سوم وی نیز در مسجد بعثت در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحوم صادقی نژاد فعال سیاسی اصلاح طلب و یکی از چهره های فرهنگی و هنری لرستان بود که روز گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری در یکی از بیمارستان های تهران به دیار باقی شتافت.
سید موسی خادمی استاندار لرستان و حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی وی، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین ، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری همدان و مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم نیز پیام های جداگانه ای درگذشت این جانباز دفاع مقدس و فعال سیاسی و فرهنگی استان را تسلیت گفتند.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی غضنفری فرهنگی و هنری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی

طی احکام جداگانه‌ای مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری و معاون هماهنگی امور اجرایی حوزه استاندار منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، صفرعلی قربانی با حکم استاندار خراسان شمالی به سمت مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری منصوب شد.

صفرعلی قربانی پیش از این سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بود.

همچنین سید جواد محجوب با حکم استاندار خراسان شمالی به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری منصوب شد.

حسن کاظمی نیز با حکم معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به سمت معاون هماهنگی امور اجرایی حوزه استاندار منصوب شد.

کد خبر 737017

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد
  • تروریست‌ها در عراق از اشغالگران آمریکایی دستور می‌گیرند
  • جزئیات انحلال شورای شهر نسیم شهر
  • نسبت منابع به مصارف ملاک بانک‌ها در خراسان شمالی نباشد
  • شاخص امنیت در ارومیه بسیار بالاست 
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • علی ربیعی: در ایران امروز همه سیاستگذاری‌ها امنیتی شده است
  • مقام امنیتی مشهور بستری شد + عکس | مشاور سیاسی رهبر انقلاب تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی گردشگران نوروزی در لرستان
  • تحولات شهر قم در سال‌های اخیر بی‌نظیر است