Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه محمدمهدی طهرانچی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز یکشنبه ۲۸ مردادماه در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار می شود.

محمدمهدی طهرانچی از عصر امروز به صورت رسمی فعالیت خود را در دانشگاه آزاد آغاز می کند.

صبح امروز هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد جلسه فوری تشکیل داد و در این جلسه فرهاد رهبر رئیس دانشگاه عزل و با اتفاق آرا اعضا محمدمهدی طهرانچی به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این رئیس دانشگاه‌ آزاد استان تهران بوده و از سال ۹۱ تا ۹۵ ریاست دانشگاه شهید بهشتی را بر عهده داشته است.

کد خبر 4379075 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی فرهاد رهبر مردم علیه احتکار وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش کنکور 97 انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون حسین توکلی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان آموزش پزشکی دانشگاه های ایران فرهاد رهبر حکم انتصاب مرکز سنجش آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب

فرزاد جهان‌بین، رئیس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در نامه‌ای به رؤسای استان‌ها و واحد‌های ویژه اعلام کرد: با توجه به اهمیت آراستگی و شئون رفتاری و نقش آن در پاسداشت حقوق و آزادی‌های اجتماعی و تضمین کیفیت آموزشی که پیش از این نیز بیان شده است موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می‌شود:

«۱- براساس تبصره ۲ ماده ۹ دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی، موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی که شرح آن اعلام شده‌است، به واحد جلوگیری کرده و پرونده افراد خاطی مستقیماً به کمیته انضباطی ارسال گردد.

۲- کسانی که براساس بند‌های ۱ تا ۴ ماده ۹ همان دستورالعمل تذکر گرفته‌اند و پرونده‌شان می‌باید به کمیته انضباطی برود، حکمشان مانند فردی که اصرار بر تخلف دارد، صادر شود چراکه عملاً باوجود ۴ مرحله تذکر به این مرحله رسیدند.

۳-ابلاغیه این‌جانب به شماره/۱۱/۸۵۷ ص مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ در خصوص تذکر اساتید به موارد کشف حجاب در کلاس مورد تأکید قرار می‌گیرد.

مسئولیت این امور بر عهده رئیس واحد است و با هر نوع قصور و تقصیری برخورد می‌شود.»

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • بخشنامه متناقض دانشگاه آزاد برای حجاب! | آقای طهرانچی کلاهتان را بالاتر بگذارید 
  • طهرانچی: عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد