Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رهبر کره‌شمالي با انتقاد مجدد از تحريم‌هاي آمريکا عليه کشورش گفت تحريم نيروهاي متخاصم و ايجاد مزاحمت آنها مانع جدي بر سر راه پيشرفت کره‌شمالي است.
به گزارش پارس‌تودي به نقل از ايرنا؛ «کيم جونگ اون» روز يکشنبه در جريان بازديد از پروژه‌هاي در دست ساخت در منطقه گردشگري «سامجيون» تصريح کرد به‌رغم تحريم‌هاي ظالمانه، مردم کره شمالي همچون کوه پشت حزب حاکم هستند و اين شرايط سخت نيز با حمايت مردم خواهد گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ساخت اين مجتمع بزرگ نيز مانند مجتمع ساحلي وونسان - کالما در راستاي شکست دشمناني است که سعي دارند با تحريم و محاصره، مردم کره شمالي را سرکوب کنند.
رهبر کره‌شمالي روز جمعه هفته گذشته نيز در جريان بازديد از مجتمع توريستي در حال ساخت وونسان - کالما از تحريم‌هاي جديد آمريکا عليه کره شمالي به شدت انتقاد و کشورهاي تحريم کننده را به «تلاش مذبوحانه» براي «خفه کردن» مردم کره شمالي از طريق تحريم و محاصره وحشيانه متهم کرده بود.
«کيم جونگ اون» با اظهار نارضايتي از تحريم‌هاي بين‌المللي عليه پيونگ يانگ تاکيد کرده بود ساخت و تکميل چنين مجتمع بزرگي، ضربه‌اي سنگين به کشورهاي متخاصم است که قصد دارند با تحريم و محاصره مردم کره شمالي را خفه کنند.
وزارت خزانه‌داري آمريکا چهارشنبه گذشته اعلام کرد سه شرکت کشتيراني خارجي در چين، روسيه و سنگاپور را به دليل انتقال غيرقانوني کالا به کره شمالي تحريم مي کند.
به موجب تحريم‌هاي جديد آمريکا، دارايي هاي شرکت هاي مزبور در حوزه قضايي آمريکا مسدود مي شود و شرکت هاي آمريکايي اجازه داد و ستد را با اين شرکت ها ندارند.
اين تحريم‌ها در حالي است که کره شمالي در هفته‌هاي اخير اقدامات فرواني را براي تحقق صلح در منطقه از جمله تخريب سايت آزمايش‌هاي هسته اي اين کشور انجام داده است.
آمريکا اما تاکنون گامي عملي درچارچوب توافقات سنگاپور برنداشته است.
«کيم جونگ اون» رهبر کره شمالي و «دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا 12 ژوئن در سنگاپور ديدار کردند. دوطرف در پايان اين ديدار؛ سندي را امضاء کردند که بر اساس آن، پيونگ‌يانگ را به خلع سلاح کامل هسته‌اي و آمريکا را به ارائه تضمين‌هاي امنيتي براي کره شمالي متعهد مي کند.
117/120

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: کره شمالی اولین رزمایش ضدحمله هسته ای خود را برای شبیه سازی سیستم مدیریت «ماشه هسته ای» خود با هدایت کیم جونگ اون رهبر این کشور انجام داد تا «هشداری آشکار به دشمنانش» باشد.

ارتش کره جنوبی اعلام کرد، در این تمرین کره شمالی روز دوشنبه چندین موشک بالستیک کوتاه برد به سمت دریا در سواحل شرقی این کشور شلیک کرد. به عنوان بخشی از آزمایش سیستم مدیریت هسته ای سراسری، موسوم به ماشه هسته ای، نیروهای توپخانه این کشور در نمایش توانایی های هسته ای متنوع و اعتراض به مانورهای نظامی «تحریک آمیز و تهاجمی آمریکا و کره جنوبی» به اولین رزمایش این کشور پیوستند.

رهبر کره شمالی بر تمرین‌های شبیه‌سازی شامل نیروهای مانور در موقعیت ضدحمله هسته‌ای، و شلیک توپخانه با کلاهک‌های هسته‌ای ساختگی، در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای نظارت داشت. گمان می رود کره شمالی پس از قرار دادن موفقیت آمیز یک ماهواره شناسایی در مدار در ماه نوامبر، در حال آماده شدن برای پرتاب یک ماهواره جاسوسی دیگر است.

کد خبر 846622 منبع: شفقنا برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و کره شمالی كيم جونگ اون کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟