Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، شهرام صادقی گفت: مدیران امروز باید بدانند که ما در وسط میدان جنگ هستیم ولی برخلاف عملیات روانی دشمن که درصدد القای جدایی مردم از انقلاب است، واقعیت این گونه نیست و مردم هر روز بیشتر به این انقلاب پایبندتر می شوند.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران گفت: امروز دشمن پر هیمنه وارد شده است و ما نباید فریب عملیات روانی دشمنان را بخوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی افزود: همگی ما در این جبهه نرم و جنگ نرم وظیفه خودمان را باید بخوبی انجام دهیم تا این کشتی متلاطم را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی در ادامه اظهارداشت: سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با سازماندهی نیروهای انسانی در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی ، اشتغالزایی و فرهنگی با هدف محرومیت زدایی از روستاها و مناطق محروم استان همدان فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: امسال نزدیک به 90 طرح در بخش محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

صادقی اعتبارات مالی استانداری و فرمانداری‌ها، کمک‌های مردمی و خیرین و اعتبارات داخلی بسیج و سپاه و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم سپاه را مهمترین منابع تامین کننده اعتبارات مالی سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد.

وی بیان کرد: علاوه بر اجرای طرح‌های عمرانی مانند ساخت و تکمیل سالن‌های ورزشی، ساخت مساجد و مدارس، برنامه های متنوع برای ایجاد مشاغل خانگی، واحدهای تولیدی کوچک و زود بازده، ارتقا سطح سلامت عمومی و درمان، صیانت از بنیان خانواده، بازسازی محلات آلوده به مواد مخدر و اعتیاد و طرح‌های محرومیت زدایی توسط سازمان بسیج سازندگی در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین سازمان بسیج سازندگی استان همدان با تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی با هدف تمرکز بر فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، پزشکی، درمانی و محرومیت زدایی در دهستان های محروم استان همدان و روستاهای محروم زیر مجموعه این دهستان‌ها زمینه‌های اشتغازایی مانند زیر ساخت های کشاورزی و دامپروری و مواردی از این دست را رصد و به جریان بازار یابی برای محصولات روستاییان کمک می‌کند.

صادقی در ادامه با اشاره به طرح اردوهای جهادی گفت: اعتبارات طرح اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی هر ساله توسط سازمان بسیج، قرارگاه کوثر زیرمجموعه قرارگاه خاتم، خیرین و دستگاه‌های اداری تأمین می‌شود .

صادقی کمک به دستگاه‌های مختلف اجرایی و دولتی را از دیگر کارکردهای بسیج سازندگی استان همدان دانست و افزود: بسیج سازندگی به دستگاه های اجرایی مانند منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برای اجرای طرح هایی مانند بیابان زدایی و کاشت نهال کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی باید ظرفیت‌های موجود را ببینیم، یادآور شد: در بسیج سازندگی با توجه به ظرفیت‌ها؛ مردمی کردن اقتصاد،‌ توجه به امنیت غذایی،‌ هماهنگی با سازمان‌ها و ادارات، توجه به بازاریابی و چرخه کامل تولید و توجه به شرکت‌های دانش بنیان و اشتغال افراد تحصیلکرده دیده شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: در بحث آموزش مهارت‌های تولیدی 4 هزارو388 نفر خانم و2هزارو 148 نفر آقا شرکت کردند.

وی تصریح کرد: شهرستان اسدآباد در 2 بحث واحدهای تولیدی کوچک کشاورزی و صنایع تبدیلی بیشتر نیازمند بوده که در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از تسهیلات 10 کارگاه میوه خشک‌کنی به بهره‌برداری رسید.

صادقی گفت: امسال حدود 30 گروه جهادی فعال دانشجویی نیز به روستاهای مختلف اعزام شدند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: در پروژه‌های عمرانی طرح اردوهای جهادی پروژه‌های آب و اشتغالزایی در اولویت هستند .

وی بیان کرد: در سال جاری 120تیم پزشکی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی  به مناطق محروم اعزام شدند .

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد بسیج جنگ خانواده همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو گفت: با اجرای طرح نفس ۴۳۳ نوزاد متولد شدند که موفقیت ۹۸ درصدی را به همراه داشته و این به دلیل برنامه ریزی خوب، منسجم و همکاری‌های بین بخشی بوده است.

وی به کسب رتبه یک کشوری زنجان در اجرای طرح نفس طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح نفس یکی از طرح‌های موفق در کشور بوده و استان زنجان نیز در این زمینه پیشگام است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از ۲۵ درصد مادران شناسایی شده، تحت حمایت مالی و معیشتی قرار گرفتند و حدود ۷۵ درصد مادران هم با مشاوره و دریافت آموزش‌های لازم از تصمیم خود مبنی بر سقط جنین منصرف شدند.

تقی لو گفت: با اقدامات انجام گرفته مرکز نیکوکاری طرح تخصصی نفس استان با هدف حمایت از مادرانی که به دلیل نیازمندی‌های آموزشی، تشخیصی و درمانی، پزشکی و معیشتی، قصد سقط جنین سالم خود را دارند آغاز به کار کرده و زمینه مشارکت همگان در این امر مهم و خداپسندانه فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نام موسسه نیکوکاری مرکز نفس استان به شماره حساب ۸۸۱۳۵۳۴۴۳ نزد بانک ملی ایران - شعبه امداد ولایت واریز کنند.

به گفته مسئول بسیج جامعه پزشکی استان متولی اجرای طرح نفس کشور سازمان بسیج جامعه پزشکی است که این کار نیز در استان‌ها توسط همین حوزه انجام می‌گیرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تفاهم نامه همکاری می‌کنند.

اجرای طرح نفس از مرداد سال ۱۴۰۱ در استان زنجان آغاز شد.

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند