Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مسعود آذربايجاني دانشيار گروه روان‌شناسي پژوهشكده علوم رفتاري پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دكترسيد مهدي موسوي اصل پژوهشگر اين گروه، نويسندگان كتاب «درآمدي بر روان شناسي دين» هستند؛ اين دو نويسنده كوشيده اند در اين كتاب كه به عنوان يكي از نخستين آثار به زبان فارسي در زمينه روان شناسي دين است، مهمترين آرا و مسائل را مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل اول، به تعريف روان شناسي دين، تاريخچه و روش شناسي آن پرداخته شده است.

در فصل دوم، نظريه‌هاي سه روان‌شناس بزرگ، يعني ويليام جميز، فرويد و يونگ بررسي و نقد شده‌اند. فصل سوم، به ابعاد دين و دينداري، شرايط فهم دينداري و ديدگاه هاي مربوط به به ابعاد دين پرداخته است. در فصل چهارم، تاريخچه و روش هاي اندازه گيري دينداري، مباني نظري و مشكلات اندازه‌گيري دينداري مورد توجه نويسندگان بوده است.

سرانجام در فصل پنجم، آثار دينداري در سطح فردي و اجتماعي و نيز هزينه هاي دينداري بررسي شده است.كتاب «درآمدي بر روان شناسي دين» در 204 صفحه و با شمارگان 4000 نسخه، 12500 تومان قيمت گذاري شده است و علاقه مندان مي توانند براي خريد اين كتاب به كتاب فروشي ها و يا سايت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشاني rihu.ac.ir و يا سايت سازمان سمت به نشاني samt.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا کتاب روان شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی فردا شنبه، پانزدهم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،  فردا شنبه، پانزدهم اردیبهشت، بیست وپنجم شوال و چهارم می‌ است.
هنگام اذان صبح در شیراز ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه
طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۱۶ دقیقه
اذان ظهر ساعت ۱۱ و ۵۷ دقیقه
اذان مغرب ۱۸ و ۵۶ دقیقه
و نیمه شب شرعی امشب شیراز هم ۲۳ و ۱۴ دقیقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت در سمنان
  • اوقات شرعی فردا شنبه، پانزدهم اردیبهشت
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • اعلام برنامه دولت درباره کالابرگ | یک هفته تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • چین دقیق‌ترین اطلس ماه را منتشر کرد
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد