Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@03:42:30 GMT

معرفی ویژه برنامه معارفی «ارمغان غدیر»

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۱۹۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر با تاکید بر لزوم فراگیری و نهادینه شدن اندیشه غدیر گفت: با توجه به نقش و تاثیر رسانه‌ها اعم از دیداری و شنیداری مانند رادیو، تلویزیون، رسانه‌های مکتوب، فضای مجازی و بخصوص مسئولان فرهنگی و روابط عمومی‌های سراسر کشور در مدیریت افکار عمومی، نیازمند ورود جدی آنان درعرصه فرهنگی غدیر برای ترویج، توسعه و تعمیق این اندیشه پویا و نجات بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرآقابابا افزود: با توجه به تاکیدات فراوان رسول گرامی اسلام (ص) در خصوص امر بسیار مهم غدیر، باید همه مردم با تمام توان در گرامیداشت ایام غدیر اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایام غدیردر حقیقت ایام سرور و شادی آل الله علیهم السلام است، گفت: درخواست ما از رسانه‌ها این است که با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود به میدان بیایند و دِین و تکلیف خود را در حق غدیر ادا کنند و این ایام را با شکوه و عظمت هرچه کاملتر و تمامتر در سراسر کشور برگزار کنند.

مدیر روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه غدیر یک اندیشه و تفکر است، افزود، برای تعمیق این اندیشه باید تولیدات رسانه‌ای پیرامون غدیر افزایش یابد و این مهم جز با مشارکت و حضور مردمی و رسانه‌های کشور و تمامی دلسوزان اسلام و انقلاب محقق نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر در خصوص تولیدات رسانه‌ای سال جاری با برشمردن برخی از محصولات این بنیاد، از تهیه و تولید ویژه برنامه ارمغان غدیر خبر داد و گفت: این ویژه برنامه در ۱۲۰ قسمت کوتاه ۴ تا ۵ دقیقه‌ای با رویکرد معارفی و با موضوع تبیین وطایف و تکالیف دولت و حکومت اسلامی نسبت به دین و دنیای مردم و متقابلا وظایف مردم درقبال حکومت اسلامی از منظر امیرمومنان علی علیه السلام ساخته شده است که در طول ۱۰ روز این ایام از شبکه‌های ملی و بین المللی پخش خواهد شد.

وی افزود: این ویژه برنامه با مشارکت شورای معارف سیما و با هدف آگاهی بیشتر مردم و مسئولان از وظایف متقابلشان بر اساس سیره علوی تهیه و تولید شده و از اولین روز دهه امامت و ولایت یعنی از روز عرفه در بیشتر شبکه‌های ملی و بین المللی پخش خواهد شد.

میرآقابابا از تولید برنامه‌های متنوع غدیری در شبکه‌های استانی خبر داد و گفت: اغلب این شبکه‌ها در این ایام فعال خواهد بود و بُعد مردمی غدیر و فعالیت‌های خودجوش مردمی را منعکس خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بنیاد بین المللی غدیر رادیو رسانه اندیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد

براساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی متعلق به شبکه سه است. ۶۹.۲ درصد از مردم ایران، مخاطب رسانه ملی هستند و شبکه سه سیما نیز با ۴۰.۸ درصد، پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون شد.

به گزارش ایسپا، در خصوص میزان تماشای تلویزیون، ۶۹.۲ درصد از ایرانیان، برنامه‌های رسانه ملی را تماشا می‌کنند و بعد از شبکه سه شبکه آی‌فیلم با ۳۵.۲ و شبکه یک با ۲۱ درصد در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

همچنین هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی شامل مردان آهنین، محفل، شب‌خوش، فوتبال‌برتر، پانتولیگ، معرکه و ماه من متعلق به شبکه سه سیما است.

دیگر خبرها

  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود