Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

رقابت های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از هفته آینده آغاز می شود و تیم های استقلال و پرسپولیس به ترتیب به مصاف السد و الدحیل قطر می روند. در این راستا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از 4 تقابل به یاد ماندنی نمایندگان کشورمان با قطری ها را بازنشر داده است که به شرح زیر است:

*سپاهان 2- السد 4(یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2011)

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2011 بازی تماشایی سپاهان و السد رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده قطر با توجه به اینکه سپاهان یک بازیکن غیر مجاز را در بازی رفت بازی داده بود، نتیجه این دیدار 3 بر صفر به نفع السد اعلام شد. تیم ایرانی در دیدار برگشت در آستانه رقم زدن بهترین برگشت باشد اما در نهایت موفق به این کار نشد.

سپاهان تنها 7 دقیقه نیاز داشت تا قفل دروازه السد را در دوحه باز کند. واضح بود که تیم ایرانی واقعا به دنبال شگفتی سازی است. حسن اشجاری پیش از سوت داور برای اتمام نیمه اول گل دوم را وارد دروازه السد کرد و سکوت سنگینی را ورزشگاه جاسم بن حمد ایجاد کرد.

 

نماینده ایران در نیمه دوم خوب عمل نکرد و با ناهماهنگی ایجاد شده در تیم ایرانی و استفاده نکردن از موقعیت ها نیانگ در دقیقه 86 با یک شوت سرکش دروازه سپاهان را باز کرد تا تیم قطری در نهایت در مجموع 4 بر 2 راهی نیمه نهایی شود.

* فولاد خوزستان 2- السد 2( مرحله یک هشتم نهایی 2014)

در سال 2014 یک تقابل ایرانی- قطری دیگر بودیم که می توانست بازگشتی هیجان برانگیز باشیم. فولاد در بازی رفت در دوحه مقابل السد به نتیجه تساوی بدون گل رسیده بوده است. این تیم در بازی خانگی منتظر بود تا با حمایت هوادارانش از سد رقیب بگذرد. اما السد به طرز چشم گیری تا 30 دقیقه ابتدای 2 بر صفر از فولاد جلو افتاد.

با این حال در دقیقه 77 شیمبا با زدن یک گل برای فولاد فاصله را کم کرد. او 10 دقیقه بعد بار دیگر دروازه بان تیم قطری را باز کرد تا آنها به یک گل نیاز داشته باشند تا به مرحله بعد صعود کنند. با وجود تلاش های زیاد تیم میزبان ولی آنها موفق به این کار نشدند و از دور رقابت ها حذف شدند.

 

*لخویا-پرسپولیس(مرحله گروهی-2015)

بسیاری از بازیکنان کنونی الدحیل-پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 در دیدار لخویا(الدحیل کنونی) با پرسپولیس در سال 2015 حضور دارند. پرسپولیس در بازی رفت با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و در این دیدار برای تیم ایرانی محسن بنگر، هادی نوروزی و محمد نوری به ثمر رساندند. نوروزی بعد از 8 ماه از این بازی به خاطر حمله قلبی درگذشت و بنگر و نوری نیز تیم را ترک کرده اند.

دو ماه بعد لخویا انتقام شکست 3 بر صفر در تهران را گرفت و با همین نتیجه پرسپولیس را شکست داد.  المساکنی، نام‌تای هی و علی خفیف 3 گل لخویا را در این دیدار زدند.

 

* لخویا 2 - استقلال خوزستان یک (یک‌هشتم نهایی -2017)

استقلال خوزستان تنها پنج سال از تاسیس این باشگاه در سال 2011 ، در لیگ ایران قهرمان شد  و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت و در نهایت موفق شد به مرحله حذفی راه پیدا کند. استقلال در دیدار رفت مرحله گروهی در اهواز مقابل لخویا (الدحیل کنونی) به تساوی یک بر یک رسید.

در بازی برگشت نانگ برای نماینده ایران گلزنی کرد تا هواداران باور کنند پیروزی برای این تیم ممکن است. نام‌ تای هی و معز علی در اواخر نیمه اول گلزنی کردند تا لخویا از حریف خود پیش بیفتد. استقلال خوزستان موفق شد به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، اما در این مرحله پس از شکست مقابل الهلال حذف شد.

 

انتهای پیام/ا

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله نیمه نهایی برسد.

صفحه رسمی توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی تصویری از تیم ملی فوتسال ایران منتشر کرد و نوشت: «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

 

منبع:خبرورزشی 

 

 

دیگر خبرها

  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود