Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سایپا می گوید برابر تراکتورسازی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته اند.

طرفداری- کاپیتان تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که غفلت پنج ثانیه‌ای بازیکنان این تیم باعث شده است تا آنها برابر تراکتورسازی شکست بخورند.

روزبه شاه‌علی‌دوست در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در مورد شکست سایپا برابر تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ برتر گفت:

ما شاهد بازی جانانه از سوی هر دو تیم بودیم و فکر می‌کنم علی دایی از عملکرد تیم ما راضی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما روی یک ضربه کرنر فقط پنج ثانیه غفلت کردیم. تراکتورسازی روی تجربه مسعود شجاعی خیلی زود ضربه کرنر را زد و همین غفلت باعث شد تا گل بخوریم و بازی را واگذار کنیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در ادامه تأکید کرد:

ما عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و کمترین حق‌مان گرفتن تساوی بود. در طول بازی فرصت‌های خوبی داشتیم که متأسفانه هدر رفت و در نهایت شکست خوردیم. حالا باید این باخت را فراموش کرده و به فکر بازی بعد باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا کسب چهار امتیاز در چهار بازی قابل قبول است؟»، اظهار داشت:

ما فصل گذشته جایگاه خوبی کسب کردیم و این عملکرد با توجه به وضعیتی که در فصل قبل داشتیم زیاد خوب نیست. البته عملکرد فنی تیم در بازی با ذوب‌آهن و تراکتورسازی خوب بود و شکل تیمی ما در آینده بهتر خواهد شد. ما تیم بی‌برنامه‌ای نیستیم و قطعاً در بازی‌های آینده بهتر امتیاز خواهیم گرفت.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارستراکتورسازیسایپابرچسب‌ها: روزبه شاه علیدوستتراکتورسازی-سایپاعلی دایی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر شاه علیدوست، کاپیتان سایپا: برابر تراکتورسازی کمترین حقمان گرفتن تساوی بود؛ دایی از ما راضی بودپیام تسلیت عجیب مهدی طارمی به مناسبت درگذشت اسماء زحمتکش، بانوی ورزشکار بوشهریرسمی؛ رامین داودی و محمد خسروی گیلانی به استقلال خوزستان پیوستندمصدومیت نقی زاده برطرف شد؛ هافبک تراکتورسازی برابر سپاهان به میدان می روددانلود؛ 10 گل تکنیکی برتر بوندس لیگا در فصل 2017/18دانلود؛ 10 گل برتر تکنیکی بوندس لیگا در فصل 2018/19رسمی؛ ترکیب تیم‌های منچسترسیتی و هادرزفیلدرسمی؛ قرارداد لئون بایلی با بایرلورکوزن تا سال 2023 تمدید شدبازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ مصطفی حسین خانی به دیدار رده بندی راه یافتدانلود؛ گل های ماندگار لیگ برتر انگلیس - متی فرایت به منچستر یونایتد (2014)دانلود؛ تیزر تبلیغاتی پوما برای باشگاه میلانلیست رئال مادرید برای دیدار مقابل ختافه اعلام شددانلود؛ لیونل مسی و به نمایش گذاشتن کاپ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا در نیوکمپاطلاعیه عجیب هواداران افراطی لاتزیو: حضور زن ها در جایگاه کوروا نورد ممنوع است؛ برای قرار عاشقانه به اینجا نیاییددانلود؛ گل روز باشگاه میلان - کیسوکه هوندا به جنوا (2014)بازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ صعود مقتدرانه علیرضا کریمی به فینال با پیروزی مقابل کشتی گیر ازبکستانسیمئونه: دوست ندارم فیلیپه لوئيس جدا شود؛ والنسیا مثل اتلتیکو مادرید بازی می‌کندهونس: اگر پی اس جی بواتنگ را می خواهد، قطر باید سر کیسه را شل کند؛ انتقال رونالدو یک حرکت تبلیغاتی بودبازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ حسن یزدانی مقتدرانه فینالیست شدبازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ پس از راه یابی نماینده ازبکستان به فینال، حسین خانی به جدول شانس مجدد راه یافت بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه بارسلونا 3-0 آلاوز؛ اولین هفته و اولین اتوبوسی که توسط مسی چپ شد!کیه وو ۲-۳ یوونتوس؛ این تیم همیشه برنده است، حتی اگر قرار باشد ۲ بار یک گل را تکرار کند!چلسی 3-2 آرسنال؛ دومین شکست امری و دومین پیروزی ساری در روز پرگل استمفورد بریجمورینیو: مستند آمازون از منچسترسیتی به وضوح نشان داد که کلاس، خریدنی نیسترسمی؛ ترکیب تیم‌های بارسلونا و آلاوزپیش بینی گاتزتا دلو اسپورت از جایگاه تیم های سری آ ایتالیا در پایان فصل؛ یوونتوس قهرمان و اینتر دومرسمی؛ ترکیب تیم های چلسی و آرسنالرسمی؛ ترکیب تیم های کیه وو و یوونتوسوالورده: خوش شانسیم که در عصر مسی زندگی می‌کنیم؛ دفاع چند لایه آلاوز ما را به دردسر انداختزندگی برای این اینتر چیزی فراتر از کریستیانو رونالدو است؛ برادرانِ جهان بالاخره برای اسکودتو می آیندکلوپ: مصدومیت دی بروین به سود لیورپول است؟ هر کس این طور فکر می‌کند، یک عوضی است!لاتزیو 1-2 ناپولی؛ کارلتو میخ اول را محکم کوبیدساری: هازارد فعلا نمی تواند نود دقیقه بازی کند؛ ساختار دفاعی تیم نیاز به پیشرفت داردهازارد: همه می دانند پس از جام جهانی چه گفتم اما الان در چلسی خوشحالم و تیم را ترک نخواهم کردهازارد: همه می دانند پس از جام جهانی چه گفتم اما الان در چلسی خوشحالم و تیم را ترک نخواهم کرد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!

به گزارش "ورزش سه"، تیته با هدایت تیم فلامینگو در بازی مقابل پالمیراس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. سرمربی سابق پالمیراس در بازگشت به ورزشگاه خانگی این تیم با توهین زشت یک طرفدار مواجه شد که روی صورت او آب دهان پرتاب کرد.

تیته پس از بازی گفت: "توهین بخشی از بازی است، اما تف کردن بسیار زشت است. اینکه باید سر و لباسم را تمیز کنم، زشت است. می‌دانم که فعالیتم به عنوان یک مربی کاملا آشکار است و باید تمام توهین‌های احتمالی را که از سوی طرفداران تیم‌های مقابل است، تحمل کنم. این فقط از طرف هواداران پالمیراس نیست."

دوران حضور او در پالمیراس به سال 2006 برمی‌گردد، فصلی که در آن برای 20 بازی مربیگری کرد و 8 برد، 5 تساوی و 7 باخت به دست آورد.

تیته در ادامه نشست خبری‌اش گفت: "من اینجا در پالمیراس بودم و به حضورم در این باشگاه بسیار افتخار می‌کنم. کار ما آن زمان پالمیراس را از سقوط نجات داد. آن دوران را در حافظه‌ام حک کرده‌ام."

اندرسون باروس، مدیر باشگاه پالمیراس، با برونو اسپیندل، مدیر باشگاه فلامنگو تماس گرفت تا بابت این اقدام شرم آور عذرخواهی کند.

از سوی دیگر، باشگاه پالمیراس اعلام کرد که با تیته تماس خواهد گرفت تا عذرخواهی کند و همچنین تحقیقاتی را برای یافتن مقصر و پس گرفتن کارت هواداری این طرفدار انجام خواهد داد.

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!