Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@06:30:00 GMT

قهرمانی زعفران ایرانی در جام جهانی طعم ها

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۲۴۳۸

قهرمانی زعفران ایرانی در جام جهانی طعم ها

رکنا:شش محصول شرکت سحرخیز موفق به کسب عالی‌ترین رتبه طعم و کیفیت جهان از جشنواره بین المللی ITQI شدند.

به گزارش رکنا، در رتبه بندی سال ۲۰۱۸ «انستیتو بین المللی طعم و کیفیت» مستقر در بلژیک که معتبرترین مرجع رتبه بندی در صنایع غذایی جهان به حساب می‌آید، زعفران، دمنوش زعفرانی، چای سبز زعفرانی، نبات زعفرانی، چای سبز دارچین و چای سیاه هل‌دار سحرخیز موفق به کسب عالی‌ترین درجه کیفی از میان هزاران برند برتر جهان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سحرخیز سال 2017 نیز موفق به کسب این جایزه برای زعفران، چای سیاه زعفرانی و پسته زعفرانی خود شده بود.

انتخاب و رتبه بندی محصولات در موسسه بین المللی طعم و کیفیت ، توسط دویست سرآشپز بین المللی و با سنجش حسی طعم، عطر، رنگ و بافت محصولات و بدون مشاهده برند صورت می‌گیرد.

فرزاد سحرخیز عضو هیئت مدیره گروه شرکتهای سحرخیز با اعلام این خبر گفت: «این افتخار در کنار ارزشمندترین دارایی سازمان که همان حمایت همراهان همیشگی وفادار سحرخیز است، ثمره تلاش و کار تیمی در تمام سطوح سازمان است. همکاری و پشتکار تمامی پرسنل همچنین باور و اعتقاد به تولید محصولات با بالاترین کیفیت ممکن در راستای هدف والای ارتقای سلامت جامعه - که با افتخار به آن متعهدیم - عوامل اصلی این موفقیت است.»

شرکت سحرخیز که هشتمین دهه از فعالیت خود را پشت سر می گذارد، با اعتقاد به اصل احترام به مشتری پایه گذاری شده است و هم اکنون با جذب و حفظ منابع انسانی توانمند، ایجاد سایت تولید مدرن و پیاده سازی به روزترین استانداردهای ملی و بین المللی در صنعت غذا به سوی اهداف عالی خود گام بر می‌دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه چای سلامت موفقیت غذا جام جهانی جشنواره بین المللی جهان زعفران ایرانی عکس ایران زن زندگی بیمارستان مرد مشهد فیلم شوم تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود

بالاخره روزی خواهد رسید که دارنده 8 توپ طلا از دنیای مستطیل سبز خداحافظی کند و احتمالاً اول از عرصه ملی خداحافظی کند و سپس برای همیشه کفش هایش را بیاویزد. مسی در ماه ژوئن 37 ساله می شود که به این معناست زمان زیادی برای او باقی نمانده است. 

البته مسی متعهد شده که در رقابت های کوپا آمریکا 2024 در ترکیب تیم ملی آرژانتین حضور پیدا کند و از عنوان قهرمانی آلبی سلسته دفاع کند. البته اشاره ای هم به بازی کردن او در جام جهانی  2026 شده، اما تاکنون هیچ چیز رسمی نیست. 

به نقل از سایت گل، پالاسیوس که در کنار لیونل مسی در جام جهانی 2022 بازی کرد و به مقام قهرمانی رسید، در مصاحبه ای با رویترز درباره زندگی بدون لیونل مسی گفت: "برای الان دوست ندارم درباره ادامه ندادن مسی صحبت کنم. شما هیچ وقت نمی توانید تیم ملی را بدون مسی تصور کنید. ما همه دوست داریم که او جاودانه شود و برای همیشه برای تیم ملی آرژانتین بازی کند."

"ما حتی نمی خواهیم دی ماریا بازنشسته شود. او واقعاً خاص و متفاوت است و کارهای بزرگی برای تیم ملی آرژانتین انجام داده."

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی دانشگاه بیرجند
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود