Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:50:06 GMT

اورژانس بیمارستان چالدران هفته دولت افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۲۵۰۳

اورژانس بیمارستان چالدران هفته دولت افتتاح می شود

فرماندار چالدران گفت: ساختمان اورژانس بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان همزمان با هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کریم حسین زاده در گفت و گو با اروم نیوز، گفت : با افتتاح این ساختمان بیش از ۲ هزار متر مربع در سه طبقه به فضای درمانی بیمارستان شهید بهشتی چالدران افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اضافه کرد: اتاق عمل، تصویربرداری، آی سی یو، بخش های بستری، سی سی یو، رادیولوژی و سی تی اسکن بخش هایی است که در ساختمان جدید راه اندازی یا بهسازی شده است.
وی  بیان کرد: برای اجرای این طرح که از جمله پروژه های مهم در چالدران به شمار می رود، ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
کریم حسین زاده ادامه داد: مشکلات بسیاری در راستای ایجاد ردیف اعتباری ویژه برای ساخت این ساختمان وجود داشت که با توجه ویژه وزیر بهداشت، استاندار آذربایجان غربی و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان حل شد و اعتبار لازم در اختیار این طرح قرار گرفت.
وی گفت: نبود زیرساختهای عمرانی در حوزه بهداشتی و درمان، مردم چالدران را با مشکل مواجه می کرد که این امر با احداث این مرکز درمانی مجهز تا حدودی رفع شده است.
بیمارستان شهید بهشتی چالدران در سال ۱۳۷۶ راه اندازی شده و ۴۲ تخت فعال دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • توسعه بهداشت ودرمان
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد