Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود (2.6MB)

طرفداری - گل روز بوندس لیگا اختصاص دارد به گل توماس روسیچکی به وولفسبورگ در فصل 2003/04

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوآلمانبوندس لیگادورتموندوولفسبورگدسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و ...)ویدیوآلماندورتموندبرچسب‌ها: توماس روسیچکیگل های ماندگار بوندس لیگا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ تبریک تولد مارکو ماتراتزی توسط باشگاه اینترسرجی روبرتو: آلاوز همیشه در نیوکمپ ما را به دردسر می‌اندازد؛ شروع لیگ با پیروزی مهم بوددانلود؛ عملکرد عثمان دمبله در مقابل آلاوز (97/5/28)شاه علیدوست، کاپیتان سایپا: برابر تراکتورسازی کمترین حقمان گرفتن تساوی بود؛ دایی از ما راضی بودپیام تسلیت عجیب مهدی طارمی به مناسبت درگذشت اسماء زحمتکش، بانوی ورزشکار بوشهریرسمی؛ رامین داودی و محمد خسروی گیلانی به استقلال خوزستان پیوستندمصدومیت نقی زاده برطرف شد؛ هافبک تراکتورسازی برابر سپاهان به میدان می روددانلود؛ 10 گل برتر تکنیکی بوندس لیگا در فصل 2018/19رسمی؛ ترکیب تیم‌های منچسترسیتی و هادرزفیلدرسمی؛ قرارداد لئون بایلی با بایرلورکوزن تا سال 2023 تمدید شدبازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ مصطفی حسین خانی به دیدار رده بندی راه یافتدانلود؛ گل های ماندگار لیگ برتر انگلیس - متی فرایت به منچستر یونایتد (2014)دانلود؛ تیزر تبلیغاتی پوما برای باشگاه میلانلیست رئال مادرید برای دیدار مقابل ختافه اعلام شددانلود؛ لیونل مسی و به نمایش گذاشتن کاپ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا در نیوکمپاطلاعیه عجیب هواداران افراطی لاتزیو: حضور زن ها در جایگاه کوروا نورد ممنوع است؛ برای قرار عاشقانه به اینجا نیاییددانلود؛ گل روز باشگاه میلان - کیسوکه هوندا به جنوا (2014)بازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ صعود مقتدرانه علیرضا کریمی به فینال با پیروزی مقابل کشتی گیر ازبکستانسیمئونه: دوست ندارم فیلیپه لوئيس جدا شود؛ والنسیا مثل اتلتیکو مادرید بازی می‌کندهونس: اگر پی اس جی بواتنگ را می خواهد، قطر باید سر کیسه را شل کند؛ انتقال رونالدو یک حرکت تبلیغاتی بود بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه بارسلونا 3-0 آلاوز؛ اولین هفته و اولین اتوبوسی که توسط مسی چپ شد!کیه وو ۲-۳ یوونتوس؛ این تیم همیشه برنده است، حتی اگر قرار باشد ۲ بار یک گل را تکرار کند!چلسی 3-2 آرسنال؛ دومین شکست امری و دومین پیروزی ساری در روز پرگل استمفورد بریجمورینیو: مستند آمازون از منچسترسیتی به وضوح نشان داد که کلاس، خریدنی نیسترسمی؛ ترکیب تیم‌های بارسلونا و آلاوزپیش بینی گاتزتا دلو اسپورت از جایگاه تیم های سری آ ایتالیا در پایان فصل؛ یوونتوس قهرمان و اینتر دومرسمی؛ ترکیب تیم های چلسی و آرسنالرسمی؛ ترکیب تیم های کیه وو و یوونتوسوالورده: خوش شانسیم که در عصر مسی زندگی می‌کنیم؛ دفاع چند لایه آلاوز ما را به دردسر انداختزندگی برای این اینتر چیزی فراتر از کریستیانو رونالدو است؛ برادرانِ جهان بالاخره برای اسکودتو می آیندهازارد: همه می دانند پس از جام جهانی چه گفتم اما الان در چلسی خوشحالم و تیم را ترک نخواهم کردکلوپ: مصدومیت دی بروین به سود لیورپول است؟ هر کس این طور فکر می‌کند، یک عوضی است!لاتزیو 1-2 ناپولی؛ کارلتو میخ اول را محکم کوبیدواکنش خداداد عزیزی به صحبت های کعبی: شما که تخصصت رژ لب و ریمل است، در مورد فوتبال صحبت نکن!واکنش خداداد عزیزی به صحبت های کعبی: شما که تخصصت رژ لب و ریمل است، در مورد فوتبال صحبت نکن! 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا

چلسی امیدوار به جبران شکست سنگین مقابل آرسنال است.

طرفداری | استون ویلا و چلسی فردا شب از ساعت 22:30 در چارچوب بازی های هفته 35 فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس در استادیوم ویلا پارک به مصاف هم می روند. قضاوت این دیدار را کریگ پاوسون، داور باتجربه انگلیسی بر عهده دارد. استون ویلا در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده و با 66 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. از سوی دیگر چلسی در ادامه نتایج سینوسی خود، در پنج بازی اخیر لیگ برتر انگلیس، دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده و با 47 امتیاز در رده نهم است. ترکیب احتمالی چلسی برای این دیدار به شرح زیر است:

چلسی (1-3-2-4): پتروویچ | دیساسی، چالوبا، سیلوا، کوکوریا | گلگر، کایسدو | مادوکه، پالمر، استرلینگ | جکسون

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏