Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کلانشهر تبریز اظهار کرد: استقلال سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز به خاطر رفع برخی محدودیت‌های اداری و رفع برخی مشکلات شهرداری، به نفع شهر است.

به گزارش ایلنا ایرج شهین‌باهر در هفتاد و دومین جلسه شورای کلانشهر تبریز که صبح امروز برگزار شد، درباره اساسنامه سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز اظهار کرد: موضوع مهمی که امروز باید به آن توجه کنیم، این است که فلسفه وجودی سازمان‌های تابعه شهرداری چیست و از این پس با چه روش‌هایی می‌خواهیم به فعالیت این سازمان‌ها تداوم بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری این نکته که سازمان‌ها برای رفع برخی محدودیت‌های اداری و برای رفع مشکلات شهرداری به وجود آمده‌اند، گفت: سازمان‌ها به عنوان زیرمجموعه‌های مورد اعتماد شهرداری هستند و اگر قرار باشد شکل کنونی آنها و استقلال‌شان از بین برود، بود و نبودشان چندان تاثیرگذار نخواهد بود.

شهردار کلانشهر تبریز تصریح کرد: مزیت اصلی این سازمان‌ها استقلال کاری آنهاست و اگر اختیارات و شرایط کاری سازمان را با سیستم جدید از بین ببریم، این سازمان‌ها معنای وجودی خود را از دست خواهند داد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت‌ها بر عملکرد سازمان‌ها افزود: در گذشته شاید به موضوع نظارت توجه کافی نشده است اما در حال حاضر نظارت کافی بر سازمان های تابعه شهرداری وجود دارد.

وی همچنین بیان کرد: تمام مصوبات هیئت مدیره سازمان‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم و مصوباتی که مغایر با قانون و بخشنامه‌های شهرداری باشند، رد می شوند.

مهندس شهین‌باهر درخصوص اهمیت شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری اظهار کرد:امروز شرکت خانه‌سازی آذربایجان در بحث حاشیه‌نشینی فعال شده است و  به زودی کار احداث ۷۰۰ واحد مسکونی توسط شرکت خانه‌سازی آغاز می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر سازمان‌ها استقلال نداشته باشند ضرورتی برای وجود این سازمان در بدنه شهرداری تبریز نخواهد بود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استقلال شهرداری فلسفه قانون هیئت مدیره رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز