Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@00:03:37 GMT

ویژه‌برنامه‌های مجموعه نیاوران به مناسبت عید قربان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۳۱۱۳

ویژه‌برنامه‌های مجموعه نیاوران به مناسبت عید قربان

ویژه‌برنامه‌های مجموعه نیاوران به مناسبت عید قربان تشریح شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این مجموعه برای تشویق عموم مردم به بازدید از موزه‌ها و آشنایی با میراث فرهنگی کشور، روز چهارشنبه 31 مردادماه که مقارن با عید سعید قربان است، با افزایش ساعت فعالیت موزه‌ها و تدارک ویژه‌برنامه موسیقی در باغ مجموعه نیاوران میزبان علاقه‌مندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ساعت فعالیت موزه‌های مجموعه نیاوران در روز عید قربان تا ساعت 21 افزایش می‌یابد و ورود به مجموعه تا ساعت 20 امکان‌پذیر است.

همچنین گروه نوای ارغوان با اجرای موسیقی سنتی و آواز توسط کودکان و نوجوانان در محوطه باغ تاریخی مجموعه نیاوران از ساعت 19 تا 21 پذیرای هنردوستان می‌شود.

گروه «نوای ارغوان» به کوشش کمیل هدایت‌زاده از سال ١٣٩٠ فعالیت خود را در قالب گروه موسیقی سنتی آغاز کرده و تاکنون اجرای متعددی در مراکز فرهنگی هنری داشته و این بار در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران میزبان علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر کشور می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند در 31 مرداد ماه از ساعت 9 تا 20 به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و موزه‌ها تا ساعت 21 فعال است.

انتهای پیام/4072/4031/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت ۳۰ فروردین روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی بازدید از موزه‌های تحت پوشش این اداره کل و قلعه الموت رایگان است.

خزائلی افزود: بر همین اساس کاخ موزه چهلستون، موزه شهر و موزه سنگ نگاره در محوطه تاریخی دولتخانه صفوی و سایت تاریخی قلعه حسن صباح در منطقه الموت به صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان هستند.

وی با اشاره به ساعت کاری موزه‌ها و قلعه الموت بیان کرد: موزه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۸ و قلعه الموت از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای گردشگران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 
  • ‌سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید فردا رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» فردا رونمایی می‌شود