Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادپور ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در سخنانی با اشاره به تفکیک حوزه های راه و شهرسازی با یکدیگر اظهار داشت: مدیرانی که در این حوزه مستقر می شوند با توجه به تجربه قبلی خود در این حوزه مشغول به کار می شوند.

وی با بیان اینکه اگر مدیری تجربه در حوزه مسکن داشت، تمایل او بیشتر به سمت حوزه مسکن، شهرسازی و بحث های شهری است، عنوان کرد: اگر تجربه مدیر در حوزه راه بود، تمایل فعالیتش در حوزه مسکن و شهرسازی کمرنگ می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده «علیخانی» امروز در خرم آباد بسته شده ولی در آن طرف پرونده او باز است

معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی باید فکری برای این موضوع کند چرا که به طور حتم یکی از این دو حوزه در این بین آسیب می بیند، گفت: در این مراسم باید از خدمات مدیرکل سابق تشکر کنیم و به مدیرکل جدید تبریک بگویم.

مرادپور با بیان اینکه عملکرد مدیرکل سابق راه و شهرسازی را چند گروه بررسی می کنند، تصریح کرد: در راس این گروه ها خدا است، اگر ایشان صادقانه کار کرده است به طور حتم خداوند به ایشان اجر می دهد و اگر وقت نگذاشته است، پرونده او امروز در خرم آباد بسته شده ولی در آن طرف پرونده او باز است.

کفش علیخانی را بپوشیم و جای او بنشینیم!

وی با اشاره به اینکه مدیرکل سابق راه و شهرسازی نیز یکی از کسانی است که خود را قضاوت می کند و اگر با وجدان راحت از لرستان می رود به طور حتم خوب کار کرده است، اما اگر نگرانی هایی را دارد که ای کاش فلان کار را انجام می دادم به طور حتم باید بررسی کند که در یزد دیگر این نگرانی را موقع رفتن نداشته باشد، افزود: گروه دیگر که عملکرد مدیرکل سابق راه و شهرسازی را بررسی می کند مردم هستند، اگر عملکرد ایشان و قبل از او را بررسی کنیم باید «کفش علیخانی را بپوشیم و جای علیخانی بنشینیم»، در غیر اینصورت نمی شود او را قضاوت کرد.

معاون عمرانی استانداری لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مسیر دشواری روبروی مدیرکل جدید راه و شهرسازی است، افزود: ایشان جوان هستند و قاعدتا باید بتواند این مسیر را به راحتی طی کند.

مدیرکل جدید، راه و شهرسازی را با بدهی زیاد و کارهای انجام نشده تحویل می گیرد

مرادپور با تاکید بر اینکه مدیرکل جدید امروز راه و شهرسازی را با بدهی در بخش راه و بخش مسکن تحویل می گیرد و کارهای انجام نداده نیز زیاد داریم که باید انجام شوند، گفت: از یک طرف بدهی باید پرداخت شود و از طرف دیگر شرایطی که داریم به این گونه است و بنابراین کار ایشان سخت است و بیشتر باید مدیریت منابع کند.

همه کاندیداهایی که به صندلی مدیریت نرسیدند

وی با اشاره به بحث انتخاب «رضا خالقی» به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: ضمن احترام به مهندس خالقی، تک تک نیرو های ما توانمند هستند و به اعتقاد من قدرت اداره کردن چند استان را به صورت همزمان هم می توانند داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه شرایط به شکلی است که بعضی اوقات نمی شود از این عزیزان در پست های مدیریتی استفاده کنیم، گفت: ما آقای مهندس «مریدی»، «شرفی»، «یاراحمدی» و خارج از مجموعه آقای «یوسفوند» را داشتیم که کاندیدای مدیریت در راه و شهرسازی بودند که تعدد کاندیداها باعث تفرقه طرفداران آنها شد و وزارت خانه نتوانست به یک جمع بندی برسد و نهایتا آقای مهندس «خالقی» انتخاب شد.

کد خبر 4379135

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان خرم آباد مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار سطح نارنجی برای برخی از مناطق این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی با تأکید بر هشدار سطح زرد در لرستان، گفت: تقویت فعالیت سامانۀ بارشی را از ظهر دوشنبه انتظار داریم.

او اضافه کرد: رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، خطر اصابت صاعقه و تندبادهای لحظه‌ای در لرستان به‌ویژه در مناطق شمالی و غربی این استان پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران و باز هم آب‌گرفتگی خیابان‌های لرستان‌ + فیلم‌

مدیرکل هواشناسی لرستان هشدار داد: آب‌گرفتگی معابر، ایجاد رواناب، سیلابی‌شدن مسیل‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی و خشکه‌رودها پیش‌بینی می‌شود.

مرادپور یادآور شد: احتمال ریزش کوه، احتمال آسیب به سازه‌های سبک و موقتی به‌دلیل وزش باد و خسارت به باغات و مزارع کشاورزی در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

او به پرهیز از سفرهای غیرضروری، اجتناب از اسکان در حاشیۀ رودخانه‌ها و مسیل‌ها، توقف فعالیت‌های کوهنوردی و اجتناب از کوچ عشایر در لرستان توصیه کرد.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • عشایر لرستان سالانه ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می‌کنند
  • ۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند