Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيات مديره بانک ملي ايران اظهار اميدواري کرد کاربران امروز کانون جوانه هاي بانک، مديران اقتصادي توانمند آينده ايران باشند.
به گزارش روابط عمومي بانک ملي ايران، برات کريمي در همايش مسئولان روابط عمومي و نمايندگان کانون جوانه هاي ادارات امور شعب و شعب مستقل بانک با بيان اين که کانون جوانه ها، اقدام منحصر به فرد بانک ملي ايران براي جذب مخاطب کودک و نوجوان و ارائه آموزه هاي اقتصادي و بانکي به آنهاست، گفت: کانون جوانه ها تلاش مي کند با روش هاي به روز شده و جذاب، کودکان و نوجوانان امروز را به افرادي داراي دانش اقتصادي و توانا در عرصه مديريت بانکي تبديل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اين که کانون جوانه هاي بانک ملي ايران با حمايت هاي مديرعامل و اعضاي هيات مديره با اهداف بلندمدت ايجاد شده است، ادامه داد: بايد از روش هاي سنتي آموزش علوم اقتصادي روزمره به کودکان خارج شده و به اين منظور روش هاي علمي به کار گرفته شود.
عضو هيات مديره بانک ملي ايران با تاکيد بر اين که بايد به وسيله آموزش هاي صحيح، فرهنگ اقتصادي کودکان امروز و آينده سازان فردا را درست هدايت کنيم، گفت: آموزش هاي اقتصادي در کشور ما جايگاه چنداني ندارد و از اين رو بانک ملي ايران با فعاليت کانون جوانه ها در اين حوزه پيش قدم شده است.
به گفته کريمي، هدف کانون جوانه ها، جمع آوري منابع نيست، بلکه ايجاد مشتريان وفاداري است که در نهايت هم به رشد بانک و هم به رشد اقتصاد کشور کمک خواهند کرد.
مدير امور شعب منطقه دو کشور بانک ملي ايران نيز در اين همايش گفت: بايد باور کنيم که کانون جوانه ها مي تواند مدرسه اي براي آموزش علوم اقتصادي و بانکي با هدف ايجاد تحول در آينده کشور باشد.
اصلان کريمي با تاکيد بر اين که عرصه بانکداري در کشور به شدت رقابتي شده و بانک ملي ايران به دنبال ارائه کارهاي نو در اين زمينه است، خاطرنشان کرد: مسئوليت اجتماعي بانک ايجاب مي کند که در قبال کودکان و نوجوانان بي تفاوت نباشد و آنها را با روش هاي جديد با دانش روز اقتصاد به زبان ساده آشنا کند.
مدير امور شعب منطقه يک کشور بانک ملي ايران نيز در اين همايش گفت: کانون جوانه ها اکنون بيش از يک ميليون و 300 هزار کاربر دارد.
حميدرضا فتحي بيرانوند با اشاره به اين که بايد از شعب و کارکنان بانک که در معرفي و جذب کاربر براي کانون جوانه ها اهتمام ويژه دارند تقدير شود، افزود: موضوع جذب کاربر براي کانون جوانه ها به عنوان يکي از شاخص هاي ارزيابي ادارات و شعب مد نظر قرار گرفته است.
مدير امور حوزه مديريت و روابط عمومي بانک ملي ايران هم در اين همايش با بيان اين که انديشه هوشمندانه قلک هاي نوستالژيک و قديمي بانک، امروز به کانون جوان ها تبديل شده است، گفت: مخاطبان کانون با ظرافت و لطافت، دانش بانکداري، پس انداز، هزينه کرد صحيح و مديريت منابع و مصارف را آموزش مي بينند.
سعداله عيسي زاده اظهار کرد: همه کارکنان بانک ملي ايران به ويژه مديران استان ها بايد نگاه ويژه اي به وضعيت کانون جوانه ها داشته باشند، چرا که آينده اقتصادي کشور توسط کودکان و نوجوانان امروز مديريت خواهد شد.
رئيس اداره کل روابط عمومي بانک ملي ايران نيز با اشاره به اين که مردم ايران از کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، خاطره هاي خوشي دارند، گفت: افراد بزرگي در اين کانون تربيت و به جامعه معرفي شدند و همه تلاش ما اين است که کانون جوانه هاي بانک ملي ايران بتواند حسي مشابه آن در جامعه ايجاد کند.
حشمت اله حسيني افزود: کارکنان بانک بايد با چشم دل، کانون جوانه ها را ببينند و با ديدگاه جذب مخاطب براي کانون کار کنند تا در آينده نه چندان دور اين کانون به مرجعي براي اطلاعات پولي و بانکي مخاطبان آن تبديل شود.
در ادامه اين همايش، پانل هاي پرسش و پاسخ براي بحث و بررسي مسائل و جذب مخاطب بيشتر براي کانون جوانه ها برگزار شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی

امتداد - رحمان سعادت گفت: در صورت تداوم سیاست تثبیت اقتصادی شاهد کلید خوردن جهش تولید به دلیل اعتماد مردم به مدیریت اقتصاد خواهیم بود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، رحمان سعادت اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایبِنا در خصوص عملکرد بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ و حرکت دادن اقتصاد ایران به سمت ثبات اقتصادی گفت: در این موضوع شکی نیست که عملکرد بانک مرکزی در یک سال گذشته نسبت به دوره قبلی مطلوب‌تر و در راستای تحقق اهداف بانک مرکزی و کاهش نرخ تورم بوده است.

وی دراین باره یادآور شد: بی شک در صورت عدم تغییر رئیس بانک مرکزی با نرخ‌های بالاتری از نرخ ارز امروزی مواجه بودیم چرا که متاسفانه رئیس پیشین بانک مرکزی قادر به اشراف بر بازار ارز و به تبع آن انجام راهکار‌های لازم در کنترل نسبی نرخ ارز نبود.
وی در این باره یادآور شد: هر چند در حال حاضر نیز تا رسیدن به نرخ واقعی ارز فاصله داریم، اما در خصوص سنجش عملکرد بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ واقعیت این است که عملکرد مثبت بوده به این خاطر که ثبات در نرخ ارز در بلند مدت موضوع مهمی است که بانک مرکزی از پس آن برآمد.
وی در این باره یادآور شد: در صورتی که بانک مرکزی بتواند سیاست تثبیت نرخ ارز را تا تابستان ۱۴۰۳ بر همین منوال مدیریت کند قطعا کار بسیار ارزشمندی انجام داده و قدم بسیار بلندی در راستای تثبیت اقتصادی برداشته است.
رحمان سعادت استاد اقتصاد ادامه داد: متاسفانه تورم و نوسانات نرخ ارز بیماری‌هایی در اقتصاد ایران به شمار می‌روند که محصول یکی دو سال گذشته نیست، بلکه به دلیل بی تدبیری‌های بلند مدت در اقتصاد ایران ماندگار شده اند.
کارشناس و تحلیلگر اقتصادی معتقد است: حرکت دادن اقتصاد به سمت رشد با سیاست گذاری‌های صحیح در راستای تحقق شعار سال نو «جهش تولید با مشارکت مردم» امر مهمی است که منجر به کاهش نوسانات اقتصادی و ارزی می‌شود و زمینه ساز اعتماد مردم به دولت و سیاست‌گذاری‌هایی می‌شود که در زمینه تولید است.

 

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تنها نماینده ایران در نیمه‌نهایی لیگ ‌پرستاره
  • افزایش بدهی دولت آلمان و تداوم رشد منفی اقتصادی برلین
  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • نقش مردم در بهبود وضعیت اقتصادی مهم و اثرگذار است
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد