Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیرانشهر از اتمام مطالعات امکان سنجی اجرای طرح ساماندهی مسیر تفرجگاه جنگلی پردانان به آبشار خرپاپ خبر داد و گفت: در قالب این طرح مسیر 7.5 کیلومتری ساماندهی می شود.

سلیمان بشیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش می کنیم با اجرایی شدن این طرح، اقدامات لازم برای دسترسی به این آبشار زیبا را اجرایی کنیم تا گردشگران بتوانند در تمامی ایام سال به راحتی به این آبشار دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این طرح مسیری 7.5 کیلومتری از دل جنگل های زیبای زاگرس و عبور از رودخانه زیبای پردانان پیش بینی شده که برای اجرای کامل آن به احداث هشت دهنه پل نفررو بر روی رودخانه پردانان نیاز است.
وی ادامه داد: پس از اتمام طرح مطالعاتی، به دنبال سرمایه گذار برای اجرای آن هستیم و آمادگی کامل برای حمایت از بخش خصوصی جهت اجرای کامل این طرح را اعلام می کنیم.
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیرانشهر افزود: در مسیر این طرح مکان های بسیاری مناسبی برای کمپ زنی وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند از این فضا برای طرح های درآمدزایی استفاده کنند.
به گزارش ایرنا آبشار خرپاپ یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان پیرانشهر است که در منطقه نمونه گردشگری پردانان پیرانشهر و در فاصله 25 کیلومتری این شهر واقع شده و هرساله پذیرای گردشگرانی از سراسر ایران است.
7125/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ميراث تفرجگاه پيرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی هزار حلقه لاستیک خودرو در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حسین نجف‌زاده گفت: پرونده عرضه هزار حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۲۴ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال جریمه نقدی معادل  ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده محکوم کرد.

نجف‌‍زاده تصریح کرد: این شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال بابت ارزش مال از بین رفته و در مجموع به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ماموران گمرگ تمرچین شهرستان پیرانشهر گزارش تخلف را در بازرسی از اظهارنامه‌های وارداتی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • چهار تفرجگاه پارک ملی گلستان آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی است
  • محکومیت قاچاقچی هزار حلقه لاستیک خودرو در پیرانشهر
  • مهاجرت معکوس به شهر پول/ ایجاد سایت تفرجگاه انجیلی
  • سفر نوروزی به سرزمین شگفتی‌ها + تصاویر
  • جاذبه‌های طبیعی اندیکا/ از روستای «موری» تا دشت «شیمبار»
  • اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه هلال احمر خراسان جنوبی
  • مالکیت اوقاف چالش جدی ساماندهی بافت تاریخی شهر کرمان است
  • ضبط ۴۲ هزار نخ سیگار قاچاق در پیرانشهر
  • مجازات مرغ فروش متخلف در پیرانشهر
  • اجرای طرح ۶۰-۳۰ ویژه ایام نوروز