Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@05:02:44 GMT

840 پل در فرانسه در معرض خطر فروریختن است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۳۳۴۴

 

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از آسوشیتدپرس، طبق ارزیابی هایی که به دستور دولت فرانسه انجام شده است حدود 840 پل در فرانسه شدیدا آسیب دیده اند و حتی در معرض خطر فروریختن هستند. دولت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه وعده اختصاص بودجه برای ساخت و سازهای جدید را داده بود اما بعد از فروریختن پل در شهر جنووای ایتالیا در هفته گذشته که منجر به کشته شدن 43 نفر شد فشارها بر دولت فرانسه در این خصوص بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارشی که یکشنبه منتشر شده است از دوازده هزار پلی که کار حفظ و نگهداری آن بر عهده دولت است یک سوم نیاز به تعمیرات دارد و هفت درصد از آنها یعنی حدود 840 پل در معرض خطر فروریختن در سالهای آتی است. در این گزارش به هزاران پل دیگری که در دست بخش خصوصی است اشاره ای نشده است. 

­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فرانسه آسيب ديده سازه ها پل فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، مقامات آمریکایی می گویند که همه گزینه ها درباره دارایی های مسدود شده روسیه روی میز است.

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه به نقل از یک مقام ارشد خزانه داری آمریکا گزارش داد در حالی که کشورهای گروه ۷ به بحث در مورد امکان استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه برای کمک به اوکراین ادامه می دهند، هیچ گزینه ای از روی میز حذف نشده است.

یک مقام ناشناس وزارت خزانه داری به خبرگزاری رویترز گفت که سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست وزرای خارجه گروه ۷ که قرار است روز چهارشنبه در ایتالیا آغاز شود، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

آمریکا و دیگر کشورهای غربی، به بهانه جنگ در اوکراین، حدود ۳۰۰ میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی روسیه را مسدود کرده اند. حدود ۲۰۰ میلیارد دلار از این دارایی ها در اتحادیه اروپا نگهداری می شود.

کد خبر 6081361

دیگر خبرها

  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ این گروه بیشتر در معرض بیماری هستند
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران (فیلم)
  • (ویدئو) فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • درآمد ۳۰ هزار میلیاردی دولت از ۳ محل مالیات خودرو