Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سودابه یحیی زاده روز یکشنبه در گردهمایی منطقه ‌ای تدوین و ترویج استاندارد در شهر سرعین افزود: هم اکنون با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت اکثر شرکت های خودرو ساز موفق به رعایت استاندارد های 85 گانه خودرو شده اند.
وی از همکاری خوب خودروسازان با سازمان ملی استاندارد خبر داد و اظهار داشت: اگر خودرو سازی نتواند در زمان مقرر نسبت به رعایت استانداردهای 85 گانه خودرو عمل کند با کاهش تولید و به مرور زمان خودروی فاقد استانداردهای 85 گانه را از چرخه تولید حذف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه آخرین مهلت خودروسازان برای رعایت استانداردهای 85 گانه خودروی تولیدی دی ماه 97 است، بیان کرد: سازمان ملی استاندارد مصمم به اجرای تمامی استانداردهای 85 گانه در جدول زمانی اعلام شده است چرا که سلامت و ایمنی مردم قابل معامله نیست.
یحیی زاده گفت: فعالیت سازمان ملی استاندارد بر چهار محور تدوین و ترویج استاندارد، نظارت بر اجرای استانداردها، ارزیابی کیفیت و حوزه اندازه‌ شناسی استوار است.
معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه در سال های اخیر برای ترویج استاندارد در جامعه اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: اضافه شدن درسی در کتب دانش آموزان، ارائه 2 واحد درس اختیاری به دانشجوایان در دانشگاهها، آموزش حین خدمت به مدیران و معلمان و آموزش بانوان روستایی در حوزه های مختلف از جمله آنهاست.
مدیرکل استاندارد استان اردبیل هم در این گردهمایی گفت: در حال حاضر 350 واحد تولیدی در این استان دارای استاندارد اجباری هستند و نظارتهای دقیقی برای فعالیت این واحدهای تولیدی انجام می‌شود.
هاشم علایی افزود: پارسال 15 مورد تدوین استاندارد در استان اردبیل صورت گرفت که در مقایسه با سال 95 این رقم رشد 107 درصدی داشته است.
وی اظهار داشت: پارسال نسب به سال 95 در حوزه بازنگری و تدوین استانداردها هم استان 60 درصد رشد داشته و برای اولین بار در کشور استاندارد آب‌های معدنی سرد و گرم در اردبیل انجام شد.
گردهمایی منطقه ای تدوین وترویج استاندارد شمالغرب کشور روز یکشنبه 28 مردادماه به مدت یک روز با شرکت مدیران و کارشناسان استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و اردبیل در شهر توریستی سرعین برگزار شد.
6130/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی آذربایجان غربی جامعه خودروسازان وزارت صنعت معدن و تجارت رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!

به گزارش خبرآنلاین، سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903434

دیگر خبرها

  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • خبر وحشتناک از وضع آب و هوایی زمین در سالی که گذشت
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد