Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا غضنفری عصر سه یکشنبه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و غدیر خم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های پیش بینی شده در روز عید سعید قربان در نظر داریم کلیه کمک‌های مردمی و خیرین عزیز که شامل گوشت قربانی است را بین ۲۳۰۰ خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرچک توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غضنفری افزود: خانواده های تحت پوشش این نهاد به دلیل عدم قدرت مالی در طی سال توان تهیه گوشت قرمز را نداشته و در روز عید قربان منتظر هستند که از طرف خیرین برای این عزیزان گوشت قربانی ارائه شود، این مسئله توسط خیل عظیم مراجعین تحت پوشش بیان شده است لذا بر حسب وظیفه امید داریم با تلاش خود و همکاران تمامی این خانواده‌ها در روز عید قربان از این نذورات بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در این روز انسانها هوای نفس خود را قربانی می‌کنند و سر تعظیم به فرمان خداوند متعال فرود می آورند گفت: از کلیه حاجیان، خیرین، نیکوکاران و مردم عزیز تقاضا داریم که کمیته امداد را در این راستا یاری فرموده  و نذورات و قربانی های خود را جهت توزیع  بین نیازمندان به کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل دهند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک بیان داشت: نذورات می‌تواند در قالب نقد و یا غیر نقد باشد و کمیته امداد آمادگی دارد تا به نیابت از خیرین نسبت به ذبح دام در روز عید قربان و توزیع بین محرومان در همان زمان  اقدام  نماید.

غضنفری گفت: پایگاهها ی جمع آوری نذورات، یک روز قبل از عید قربان در معابر اصلی سطح شهر مستقر هستند و همکاران ما در کمیته امداد تا پایان روز  آماده دریافت کمکهای مردم عزیز ونوعدوست میباشند.

وی بیان داشت: طیق تعاملات و هماهنگی های صورت گرفته با فرمانداری، جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت، فروش دام زنده و ذبح آن در روز عید قربان در جلوی درب کمیته امداد قرچک به صورت محدود انجام خواهد شد.

غضنفری اظهار داشت: طی هماهنگی های انجام شده با فرمانداری، امور مساجد، اصناف و همه ادارات شهرستان، طرح‌ «هر اداره هرمسجد، هر صنف و هر مرکز با یک قربانی» اجرا خواهد شد که طی این طرح امکان ذکر شده یک قربانی به نیت سلامتی کارکنان آن مجموعه ذبح و لاشه گوسفند را برای توزیع به کمیته امداد اهدا کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک در پایان بیان داشت: کلیه خیرین و نیکوکاران عزیز می‌توانند نذورات خود را به صورت نقدی به شماره حساب ۰۱۱۰۳۸۹۴۷۹۰۰۷ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) قرچک با کد شعبه کد شعبه۲۳۹۷ واریز نمایند و یا با شماره‌های۳۶۱۲۵۳۵۳، ۳۶۱۴۲۳۰۹، ۳۶۱۴۶۶۶۵ تماس حاصل بفرمایند تا در این امر خیر و نیکو شریک شوند و از ثواب دنیوی و اخروی آن بهره لازم را ببرند.
 

کد خبر 4379209

منبع: مهر

کلیدواژه: عید سعید قربان نذورات کمیته امداد امام خمینی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها