Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: 12 مرکز دائم و موقت برای عرضه دام به مناسبت عید قربان در استان پیش بینی شده است.

علی اکبر دلیرصحرایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال به مناسبت عید قربان، چهار مرکز در شهر بجنورد و 2 مرکز در شیروان برای عرضه دام دایر می شود و در هر کدام از سایر شهرستان ها نیز یک مرکز دایر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مراکز آماده ارائه خدمات به نیکوکاران هستند و از مردم انتظار می رود دام های خود را از این مکان ها تهیه کنند.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: فعالیت این مراکز از صبح روز سه شنبه آغاز می شود.
وی گفت: از افرادی که دام مورد نیاز خود را از روستاها خریداری می کنند انتظار می رود حتما از افراد مورد اعتماد دام تهیه کنند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.
دلیرصحرایی خاطرنشان کرد: سال گذشته در شهرستان راز و جرگلان مواردی از ذبح دام های بیمار مشاهده شد که این اداره کل به ناچار نسبت به معدوم کردن لاشه ها اقدام کرد.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه خدمات بازرسی قبل، حین و پس از ذبح دام قربانی توسط دامپزشکی رایگان است از نیکوکاران خواست تا پیش از کشتار نسبت به بررسی سلامت دام و گوشت استحصالی مبادرت داشته باشند و در این زمینه از توان کارشناسان دامپزشکی استفاده کنند.
7185/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دامپزشكي عيدقربان خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز باران، با طراوت بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ بارش‌های وسط فصل بهار، طراوتی دلچسب به طبیعت بخشید. هرچند برخی محور‌های مواصلاتی روستایی برای ساعاتی قطع شد، بازگشایی آنها در کنار خوشحالی کشاورزان، این روز بهاری را به یادماندنی کرد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از فردا جوی پایدار و افزایش شش تا هشت درجه ای را برای استان پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • عرضه این شمش طلا در مرکز مبادله | سه گروه امکان عرضه شمش طلا دارند
  • باز باران، با طراوت بهاری