Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@17:14:40 GMT

نوجوان بوکانی در رودخانه زرینه رود غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۴۱۲۹

نوجوان بوکانی در رودخانه زرینه رود غرق شد

نوجوان بوکانی در رودخانه زرینه رود از توابع روستای روستای کانی کوزله غرق شد.

ایران آنلاین /مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: ماموران آتش نشانی بعد از دریافت گزارشی مبنی بر غرق شدن نوجوانی در زرینه رود فروا به محل حادثه اعزام شدند.

  عبدی ادامه داد: ماموران آتش نشانی پس از رسیدن به محل حادثه بلافاصله  عملیات جستجو را شروع، و پس از دقایق کوتاهی فرد مورد نظر  را پیدا  کرده و از زیر آب بیرون کشیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نوجوان که اهل روستای رحیم خان بوکان است متاسفانه علی رغم تلاش زیاد اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر پایگاه جاده ای بوکان، جان خود را از دست داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با ابراز تاسف از حادثه رخ داده تصریح کرد: رودخانه زرینه رود طولانی است و امکان رصد و کنترل امدادگران و ناجیان مقدور نیست در حالی که شنا در این مناطق ممنوع است متاسفانه شهروندان به این مسئله دقت لازم را ندارند./ باشگاه خبرنگاران 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه آتش سوزی ساعت ۱۵:۴۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی گفت: این حادثه در شهرک صنعتی محمودآباد خیابان ۶ گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این آتش سوزی در انبار یک هزار و ۲۰۰ متری حاوی ضایعات پلاستیک و پلی اتیلن اتفاق افتاده است تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی از ۴ ایستگاه ۲۲، ۱۰،۲۶ و ۱۶، آتش نشانی شاهین شهر و اطفاییه پالایشگاه برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی گفت: عملیات اطفا همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6079103

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • خروش زرینه رود به سمت دریاچه ارومیه + فیلم | آب تنه درختان اطراف رودخانه را هم گرفت
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا