Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز بعد از انجام رای‌گیری کاندیده‌های اعضای ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادر به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

وی تصریح کرد: بعد از انجام رای‌گیری محمد‌ حسن حسین‌زاده بحرینی، سیده فاطمه حسینی، محمود بهمنی و علی‌اکبر کریمی به عنوان کاندیده‌های عضویت ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادر، همچنین محمود بهمنی و حمد‌لله کریمی به عنوان کاندیده‌های عضویت ناظر در شورای رقابت از سوی کمیسیون اقتصادی به صحن علنی معرفی شدند و در ادامه عین‌الله شریف‌پور و سیدتقی کبیری هم به عنوان کاندیده‌های عضویت ناظر در شورای مرکزی زکات به مجلس معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مبارکه تصریح کرد: همچنین بر اساس انتخابات کمیسیون اقتصادی معصومه آقاپور، بنده، محمود شکری و سیده فاطمه حسینی به عنوان کاندیده‌های عضویت در هیئت نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادر به صحن مجلس معرفی شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: شهاب نادری، سید حسن حسینی شاهرودی، سیدتقی کبیری و علی اسماعیلی به عنوان کاندیدا عضویت در هیئت واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیر دولتی برای معرفی به صحن انتخاب شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس کمیسیون اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت

در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فنآوری برگزار شد.

"بررسی پروژه های جدید در دستور کارگروه و تقسیم کار بین دستگاه های عضو کمیسیون" و "بررسی پیش نویس مصوبه ارائه خدمات مربوط به کاهش ریسک شرکت های تسهیلات یار" بخشی از دستور جلسه این کمیسیون بود که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، "بررسی و نهایی سازی پیش نویس آیین نامه اجرایی نحوه فعالیت سکو ها و کسب و کار های حوزه سلامت رقومی" یکی دیگر از دستور جلسه های چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • توافق کمیسیون اقتصادی مجلس با «مخبر» برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد