Web Analytics Made Easy - Statcounter

علمای یمن در بیانیه‌ای سازمان ملل و شورای امنیت را مسئول جنایات ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمنی‌ها دانست. ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، علمای یمن امروز یکشنبه در بیانیه‌ای سکوت بین‌المللی در برابر جنایات فجیع ائتلاف متجاوز سعودی علیه ملت یمن را که آخرین مورد آن جنایت حمله به اتوبوس دانش آموزان در ضحیان صعده بود، محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علمای یمن در این بیانیه شورای امنیت و سازمان ملل را مسئول جنایات فجیع علیه ملت یمن دانسته و از همه آزادگان در دنیا و در رأس آنها رهبران و علمای مسلمان خواستند که به وظایف انسانی و دینی خود در قبال این جنایات عمل کنند.

در این بیانیه همچنین از ملت یمن خواسته شده که به مقاومت و انسجام و وحدت بیشتر ادامه داده و برای مقابله با متجاوزان از جبهه‌های نبرد حمایت کنند.

علمای یمن از روحانیون، خطبا، و روشنفکران خواستند که برای هدایت مردم و تشویق آنها به جهاد در راه خدا دست به کار شوند.

 حمله پهپادی به مواضع متجاوزان

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که با یک فروند پهپاد "قاصف 1" مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در منطقه مرزی میدی در ساحل غربی را هدف قرار داده است. 

یک منبع در یگان پهپادی ارتش یمن گفت که در پی این حمله پهپادی خسارات سنگینی به متجاوزان و تجهیزات جنگی آنها وارد آمده است.

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اخیرا عملیات‌های منحصر به فرد خود علیه متجاوزان و مزدوران عربستان در جبهه‌های داخلی و خارجی را گسترده‌تر کرده است.

کشته و زخمی شدن 36 مزدور در جبهه‌های مختلف

یگان تک‌تیراندازی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از کشته و زخمی شدن 36 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه‌های "نِهم"، مأرب، تعز، الجوف، و جبهه‌های مرزی در طول 24 ساعت گذشته خبر داد.

حمله جنگنده‌های عربستان به مزدوران در الجوف   

در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مزدوران این ائتلاف که پس از شکست از نیروهاییمنی در بخش "خب و الشعف" در منطقه الجوف در حال عقب نشینی بودند، دست کم 10 مزدور به هلاکت رسید. گفته می‌شود که 5 سرکرده میدانی ائتلاف متجاوز سعودی در میان کشته شدگان هستند.

شکست عملیات مزدوران عربستان در البیضاء

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی به سمت مواضع خود در منطقه "فضحه" در جبهه "ناطح" در البیضاء را به شکست کشاندند.

یک منبع نظامی گفت که در پی عملیات دفاعی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شمار زیادی از مزدوران کشته و یا زخمی و دو دستگاه خودروی آنها منهدم شده است.

انتهای پیام/

R36348/P36355/S8,90,1115/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات