Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا، علیرضا کریمی موفق شد آبراگیموف ازبک را پس از ضربه فنی کردن شکست دهد و راهی فینال شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا کریمی با خلق شگفتی راهی فینال شد.

علیرضا کریمی کشتی گیر وزن ۹۷کیلو گرم کشورمان در حالی که با نتیجه ۲-۰ مقابل آبراگیموف ازبک عقب بود، به زیبایی توانست این کشتی گیر را ضربه فنی کند و راهی فینال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبراگیموف دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ بود و در سالهای گذشته توانسته بود تمامی کشتی گیران وزن ۹۷ کیلو گرم ایران را شکست دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، کالیاری حالا نفس خود را در آستانه بازی بعدی خود مقابل ورونا که روز دوشنبه 1 آوریل (15:00) برگزار می‌شود حبس کرده است چرا که تیم کلودیو رانیری بدون الدور شومورودوف، در یونیپول دوموس آرنا کار بسیار سختی خواهد داشت.
مهاجم متولد 1995 پس از 20 دقیقه از بن بست خارج شد و در دیداری که ازبکستان مقابل هنگ‌کنگ با سه گل به پیروزی رسید و برای مرحله مقدماتی آسیا برای جام جهانی 2026 معتبر بود، موفق به گلزنی شد اما در پایان نیمه اول مجبور شد زمین را رها کند. 
طبق اولین گزارش‌های رسیده از کادر پزشکی تیم ملی ازبکستان، شومورودوف در پای راست خود دچار ضرب‌دیدگی شده است که قبلاً عمل شده بود. این بازیکن سابق رم در دیدار مقابل ساسولو در هفته یازدهم نیز دچار شکستگی استخوان کف پا شد. او دسامبر گذشته برای 11 بازی از لیست تیمش بیرون ماند و برای بازی مقابل امپولی در 3 مارس در دسترس قرار گرفت.
در فصل جاری شومورودوف که به صورت قرضی با حق خرید 10 میلیون یورویی به کالیاری پیوسته، 14 بازی در سری آ انجام داده که 2 گل و همین تعداد پاس گل ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ