Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌هئیت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تحولات مثبت قرار دارد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم معارفه محمدمهدی طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، عصر امروز با حضور رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاداسلامی، معاونین و تعدادی از اعضای دفتر هیئت امنا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ولایتی رئیس‌هئیت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد در ابتدا با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع)، ضمن تشکر از زحمات یک سال گذشته فرهاد رهبر، دکتر محمدمهدی طهرانچی به عنوان منتخب هیئت امنا آرزوی توفیق کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تحولات مثبت قرار دارد، تاکید کرد: باید روحیه امید و تحول‌خواهی را بین اساتید و دانشجویان تقویت کرد و در جهت اجرای سیاست‌هایی که از ابتدا به عنوان محور اصلی فعالیت‌ها اعلام شده است، اعم از ارتقای کیفی برنامه‌ها و آموزش‌ها، شفافیت، استفاده از ظرفیت‌ها، جذب نخبگان، توجه به مناطق محروم، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ... گام برداشت.

 ولایتی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان بازوی قدرتمند علمی برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود، گفت: این دانشگاه قادر است در حل مسائل و مشکلات کشور در کنار سایر ارکان نظام فعالیت کرده و در جهت توسعه و پیشرفت کشور و مواجهه با مشکلات و تنگناها و ارائه راه حل‌های مناسب و کارآمد، گام‌های اساسی بردارد.

وی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد‌اسلامی را سرمایه‌های کشور قلمداد کرد که با مدیریت کارآمد و انقلابی می‌توانند زمینه‌ساز تمدن‌سازی اسلامی شوند.

** باید به سمت چابک کردن تصمیمات در حوزه مدیریت استانی دانشگاه آزاد پیش رفت

محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه ضمن تشکر از حسن اعتماد ولایتی و اعضای هیئت امنا گفت: امیدواریم بتوانیم با سرمایه حمایت اعضای هیئت امنای دانشگاه و همراهی تمامی مدیران، کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان، حرکت رو به جلوی دانشگاه آزاد اسلامی را سرعت بخشیم.

 طهرانچی همچنین از زحمات دکتر فرهاد رهبر طی یک سال گذشته تشکر کرد و گفت: مدیریت اصولگرا خدمت محور است نه شخص محور، سال گذشته کلیه اعضای هیئت امنا و بنده به دکتر رهبر رأی دادیم، امسال نیز کلیه اعضای هیئت امنا و دکتر رهبر به این حقیر اعتماد کردند.

وی با تشریح برنامه‌های پیش بینی شده برای مدیریت دانشگاه در دوره جدید با اشاره به تاکیدات، دیدگاه‌ها و نظرات ارزشمند و جدی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با تحول بخشی به فعالیت‌های دانشگاه، افزود: توجه به ارتقای سطح کیفی، فعالیت‌ها و استفاده از توان و ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه در مسیر پیش رو، با جدیت دنبال خواهد شد.

طهرانچی با تاکید بر توجه به تحصیلات تکمیلی به عنوان موتور محرک دانشگاه مسئله‌محور و برنامه محور، افزود: گذار از مفهوم دانشگاه به دانش شهر در خلق تمدن نوین اسلامی با هسته نرم تحول علوم انسانی در مرکز و علوم و فناوری‌های نوین در پیرامون باید در دستو کار قرار گیرد، ضمن اینکه توجه به دوره کارشناسی به عنوان پایه‌ای‌ترین بخش آموزش عالی در ایجاد اشتغال دانش بنیان نیز یکی از رئوس اصلی برنامه‌هاست.

وی همچنین با بیان اینکه باید به سمت چابک کردن تصمیمات در حوزه مدیریت استانی پیش رفت، گفت: توجه به رسالت‌های اجتماعی دانشگاه از برنامه‌های اساسی در دوره جدید خواهد بود.

در پایان این جلسه، حکم سرپرستی توسط ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به طهرانچی اعطا شد.

انتهای پیام/

R1011173/P1360/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط علی‌اکبر ولایتی دانشگاه آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی اکبر ولایتی دانشگاه آزاد علی اکبر ولایتی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقیه حسن‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، کتابی با عنوان «روش تحقیق در مدیریت» را تألیف کرد.

علی‌ خانی، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا  درباره این کتاب اظهار کرد: کتاب روش تحقیق در مدیریت گام کوچکی بوده که در راستای پژوهش و تحقیق برداشته و حاصل برخورداری از منابع، آثار و تجارب ارزشمند دیگران و چندساله نگارنده در زمینه تحقیقات، آموزش روش تحقیق و مسئولیت‌های پژوهشی دانشگاه است.

وی ادامه داد: کتاب روش تحقیق در مدیریت، مشتمل بر هشت فصل، با تیراژ ۵۰۰ نسخه با موضوعات مختلف در ۱۴۰ صفحه، توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه منتشر شده است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیان اینکه امروزه لازمه بهره‌گیری و استفاده از نتایج و یافته‌های تحقیقات در جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: تحقیقات جنبه‌های متعددی از زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و انجام پروژه‌های تحقیقاتی می‌تواند بسیاری از مشکلات و مسائل بشری را مرتفع سازد.

خانی بیان کرد: به دنبال تحولات علمی که در کشور و جامعه به‌ویژه در سال‌های اخیر به وجود آمده آثار زیادی در قالب تألیف و ترجمه به چاپ رسید که هر یک به سهم خود توانسته دانش و معرفت افراد علاقه‌مند، به‌ویژه تحصیل‌کرده‌ها و دانشگاهیان را در زمینه روش‌های تحقیق علمی افزایش دهد.

وی با تأکید بر اینکه در آینده نیز شاهد غنی‌تر شدن ادبیات روش تحقیق علمی در کشور خواهیم بود، گفت: تحول و خیز علمی بدون آشنایی با روش‌ها و آداب تحقیق علمی و بدون برخورداری از ابزار مورد نیاز و کارآمد مقدور نیست.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه تحقیق، پژوهش و روش بهینه مطالعه کتاب و منابع تحقیق را ازجمله راهکار‌های موفقیت در هر تحقیق و پژوهشی برشمرد و مطرح کرد: از آنجایی که مطالعه منظم و روش‌مند در هر پژوهش، نظری و میدانی، لازمه هر پژوهش پویاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان