Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت:تهاجم نرم و فرهنگی دشمنان علیه انقلاب شدت بسیار زیادی گرفته که در این راستا برای خنثی سازی این تهاجم باید برنامه های مذهبی پرمحتواتر، موثرتر و عمیق تر برگزار شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در نشست ستاد شئونات فرهنگی استان بوشهر افزود: دشمن به دنبال این است که مردم هویت دینی خود را از دست دهند به همین خاطر این برنامه ها باید خط مقاومتی ایجاد کند که همه جامعه را پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: سال هاست که مراسم های سوگ و جشن در ایران برگزار می شود و همین مناسبت ها باعث حفظ دین در بین مردم شده است.
صفایی بوشهری یادآورشد: تمامی دستگاه ها باید جهت تحت پوشش قرار دادن جامعه تلاش و این مهم تنها از عهده مساجد و هیات های مذهبی بر نمی آید.
وی با اشاره به اطعام 5 هزار نفری مردم در روز عید غدیر در مصلی جمعه، افزود: یکی از کارهای خوبی که از سال قبل در بوشهر شروع شده موضوع اطعام در روز عید غدیر بود که امسال نیز این موضوع برگزار خواهد شد.
امام جمعه بوشهر با اشاره به برگزاری دعای روز عرفه در 9 ذی الحجه در بوشهر، تصریح کرد: دعای عرفه در همه تکایا و مساجد برگزار شود ولی کوشش شود در مکان های اصلی شهر که جمعیت بیشتری حضور پیدا می کنند شرایط مناسبی فراهم آید.
وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: امام محمد باقر (ع) نقش مهمی در تاریخ ادیان ایفا کرده و اینقدر این نقش مهم است که نام ایشان در تورات نیز آمده است.
7212/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی دشمن فرهنگ جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است