Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:57:25 GMT

نیمار سوپر استار پاری سن ژرمن است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۴۶۱۶

نیمار سوپر استار پاری سن ژرمن است

تهران- ایرنا- «کیلین امباپه» ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن که با به ثمر رساندن دو گل مقابل گنگام تیتر اول روزنامه را به خود اختصاص داده است، به تمجید از «نیمار» همبازی خود پرداخت و او را سوپر استار واقعی پاریس ها خواند.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری یورو اسپورت روز یکشنبه نوشت: امباپه که پس از درخشش در جام جهانی 2018 که در نهایت با قهرمانی آبی ها به پایان رسید، همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد، بازی مقابل گنگام را از روی نیمکت آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیمار هشت دقیقه پس از اینکه تیمش یک گل از حریف عقب افتاد، بازی را از روی نقطه پنالتی به تساوی کشاند و در ادامه هم امباپه در دقیقه 82 بازی، گل برتری را برای تیمش به ثمر رساند و در دقایق پایانی هم موفق شد با پاس گل نیمار خیال «توماس توخل» سرمربی پاری سن ژرمن را آسوده کند.
در این بین، بازیکن جوان تیم ملی فرانسه در مصاحبه ای اظهار داشت: نیمار یک سوپر استار است و بازیکن به مراتب بهتری از من است، او برای این جایگاه در بارسلونا زحمت زیادی کشیده است.
وی در ادامه با اشاره به قهرمانی فرانسه در جام جهانی افزود: ما قهرمان شدیم و جشن گرفتیم، اما فوتبال همچنان جریان دارد، دوران فوتبال من دوباره با پاری سن ژرمن آغاز شده است و من آرزوهای بزرگی با این تیم دارم.
اظهارات امباپه در حالی بیان شد که پیش از این، سرمربی پاری سن ژرمن در مصاحبه ای تصریح کرد: مشخص است که نیمار بازیکن کلیدی من است. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا و همچنین یک هنرمند خلاق است و برای بازیکنان خلاق راحت تر است که فشاری روی آن ها نباشد. راه های زیادی برای رهبر شدن وجود دارد و به نظر من برای نیمار، تنها رضایت از شرایط بازی، حکم رهبری او را دارد، در واقع او بازیکنی است که با ریسک بالا موقعیت خلق می کند.
ورزشی**3991**1368

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش نيمار پاري سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

در پایان این بازی شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در این بازی کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله هر کدام موفق شدند دو بار دروازه لورین را باز کند.

پاریس با این برد ۶٩ امتیازی شد تا مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا