Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد رستمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بازآفرینی شهری، اظهار داشت: استان بوشهر دارای یک هزار و ۶۸۵ هکتار بافت ناکار آمد در قالب ۷۲ محله در ۱۲ شهر استان بوشهر  است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ششم توسعه سالانه ۲۷۰ محله با آفرینی می شوند، افزود: بر این اساس ۱۴ محله در شهرهای بوشهر، خورموج، اهرم و برازجان بازآفرینی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی با اشاره به اولویت بندی در راستای اجرای پروژه های زیر ساختی در این محله ها، گفت: اجرای پروژه زیر ساختی در چهار محل بوشهر از جمله پروژه های دارای اولویت است که تا کنون ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: از دیگر پروژه های تدوین شده برای این محلات در شهرستان بوشهر احداث خانه بهداشت محله رایانی، مدرسه ۹ کلاسه برای تنگک سوم و اصلاح شبکه آبرسانی به تنگک دوم است.

وی در ادامه اظهار کرد: از پروژه های اصلاح بافت های نا کار آمد در دیگر شهرهای استان نیز می توان به  احداث پارک و دیوار حفاظتی محله گرمسیری برازجان، احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال حسین آباد و تکمیل سالن ورزشی حسین آباد اشاره کرد.

رستمی با بیان اینکه بوشهر و برازجان بیشترین سکونت گاه های غیر رسمی را دارا است، گفت: جمعا ۱۸۳ هزار نفر در محلات نا کارآمد زندگی می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی یکی از مشکلات محلات ناکارآمد استان را مشکل سند عنوان کرد و گفت: با همکاری مسئولین مربوطه و مردم مشکل سنددار شدن واحدهای مسکونی در بافت‌های ناکارآمد مرتفع خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرداری ها و فرمانداری ها موظف هستند با توجه به وسعت محله های نا کار آمد ۳۰ درصد از اعتبارات داخلی، آلاینده ها و عمرانی خود را برای بازآفرینی این محله ها هزینه کنند.

کد خبر 4379240

منبع: مهر

کلیدواژه: بافت فرسوده مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده

رئیس دانشگاه تربیت مدرس از افتتاح ساخت ۱۵۳ هزار واحد مسکونی توسط رئیس‌جمهور برای مردم و دانشگاهیان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرهاد دانشجو ضمن بیان این مطلب با اشاره به ساخت ۱۵۳ هزار واحد مسکونی در کشور توسط رئیس‌جمهور طی روزهای آینده، گفت: ساخت این واحدهای مسکونی برای دانشگاهیان و مردم عادی در قالب طرح ملی مسکن است.

به گفته وی افتتاح ساخت ۱۵۳ هزار واحد مسکونی قرار بود بین ۵ تا ۷ فروردین صورت بپذیرد که به دلیل سفری که برای رئیس‌جمهور پیش آمد به تعویق افتاد.

وی تاکید کرد : طرح ملی مسکن یکی از اقدامات بسیار مثبت دولت سیزدهم است که امید مضاعفی را در دل بسیاری از مردم ایجاد کرده و دریافته‌اند که دولت حواسش به مشکلات آنها از جمله ساخت مسکن هست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، رئیس این دانشگاه خاطرنشان کرد: ۵ هزار واحد از ۱۵۳ هزار واحد مسکونی این طرح برای اساتید و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده
  • اجرای ۲۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۲ ​
  • آغاز واگذاری واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ضرر و زیان نزدیکی فرودگاه به بافت مسکونی، ساز و کار قانونی ندارد
  • مدیران پروازی و ناکارآمد در استان بوشهر تغییر می‌کنند
  • پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی بوشهر
  • سنددار شدن موقوفات ۸۶ و ۹۰ هکتاری در استان یزد / ۴۰ درصد موقوفات استان سند دارد