Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه یکی از این افراد ۷۲ میلیارد برای اجرای چهار قرارداد از بانک تسهیلات گرفته و بلافاصله این پول را به بانک می‌دهد و ۵ هزار سکه می‌خرد، به خلاف قانون بودن این سکه‌ها اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، قاضی سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با صدا و سیما با اشاره به بررسی حساب‌های افرادی که سکه ثبت نام کردند، اظهار کرد: یکی از آن‌ها ۴۷۱ حساب، نفر دوم ۴۱۰ حساب و سومین نفر ۳۹۳ حساب دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از این افراد ۷۲ میلیارد برای اجرای چهار قرارداد از بانک تسهیلات گرفته و بلافاصله این پول را به بانک می‌دهد و ۵ هزار سکه می‌خرد، به خلاف قانون بودن این سکه‌های خریداری شده اشاره کرد و گفت: پس از بررسی‌ها،  خود این فرد کل ۵ هزار سکه را پس داد و پولی که به بانک برای خرید آن‌ها داده بود دریافت کرد و در واقع چهل کیلو طلا به نفع دولت کار شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: همه افرادی که با پول‌های با منشا غیرقانونی به خرید سکه اقدام کرده‌اند، باید این سکه‌ها را پس دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاضی سراج رییس سازمان بازرسی پیش فروش سکه پرونده های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.
این میزان خرید که توسط ۱۰۳ مرکز انجام شده است رشد بیش از یک برابری نسبت به مشابه پارسال را نشان می‌دهد.
در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زاراعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.
استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟