Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:07:39 GMT

پیروزی پرگل منچسترسیتی با هت تریک آگوئرو

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۴۸۵۰

پیروزی پرگل منچسترسیتی با هت تریک آگوئرو

منچسترسیتی در دیداری جذاب و پرگل به راحتی و با شش گل بر هادرسفیلد غلبه کرد و موقتا به صدر جدول رفت.

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در هفته اول توانسته بود آرسنال را در امیریتس با دو گل مغلوب کند، امروز در ورشگاه اتحاد میزبانی از هادرسفیلد را بر عهده داشت. تیم تازه صعود کرده که در هفته اول به چلسی با نتیجه 0-3 باخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بازی مطابق انتظار با حملات پردامنه سیتی آغاز شد و در همان دو دقیقه اول، سه بخت مسلم گلزنی برای سیتی از دست رفت. آگوئرو و ژسوس هر کدام شانس های مناسبی را از دست دادند ضمن اینکه یک اشتباه از مدافع حریف نیز نزدیک بود به یک گل به خودی منجر شود.

سیتی از چپ و راست حمله می کرد اما 25 دقیقه طول کشید تا شاهد اولین گل این تیم باشیم.

 

 

 

 

ادرسون، گلر برزیلی سیتی با دید بالای خود توپی را برای آگوئرو ارسال کرد. او که از کمند آفسایدگیری مدافعان هادرسفیلد گریخته بود، در مصاف تک به تک و با یک ضربه فنی، توپ را به طاق دروازه چسباند تا سیتیزین ها به اولین گل دست یابند.

 

 

 

 

شش دقیقه بعد، نوبت به دومین گل سیتی رسید. مندی از چپ، یکی پس از دیگری بازیکنان هادرسفیلد را جا گذاشت و ژسوس را صاحب توپ کرد. در ادامه، توپ دوباره به خود او رسید و در شلوغی پشت محوطه جریمه این ژسوس بود که از ناهماهنگی مدافعان حریف نهایت استفاده را برد و با یک ضربه پای چپ زمینی، توپ را به قعر دروازه رساند.

 

 

 

 

سیتی دقیقه 35 به سومین گل خود نیز دست یافت. ارسال یک توپ تند و تیز از سمت چپ توسط مندی، با اشتباه گلر هادرسفیلد در مهار توپ همراه شد و آگوئرو زودتر از مدافعان، در ریباند موفق به زدن گل سوم شد.

 

 

 

 

نیمه اول در حال اتمام بود که میهمان فاصله را به دو گل کاهش داد. ارسال توپ از راست با اثرگذاری مهاجم هادرسفیلد همراه شد تا استانکوویچ در دهانه دروازه و با استفاده از غفلت مدافعان سیتی، دروازه را باز کند.

نیمه اول 3-1 به سود سیتی خاتمه یافت.

 

میزبان دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم به چهارمین گل دست یافت.

 

 

 

 

داوید سیلوا روی یک ضربه کاشته و به شکلی زیبا توانست گلزنی کند تا بازگشت باشکوهی به میادین داشته باشد.

 

سیتی همچنان با انگیزه و پراشتها برای زدن گل های بعدی حمله می کرد و پس از چندین فرصت خوبی که با بدشانسی از دست داد، دقیقه 78 به گل پنجم خود رسید.

 

 

 

 

زننده این گل هم آگورئو بود تا یک هت تریک دیگر به نام او ثبت شود. ارسال توپ از جناح چپ توسط مندی با ضربه تماشایی آگوئرو، به زاویه مخالف نشست و سیتی 5-1 پیش افتاد.

 

سیتی دقیقه 85 هادرسفیلد را شش تایی کرد. لروی سانه که چند دقیقه قبل تر به جای آگوئرو وارد زمین شده بود، در مصاف تک به تک توپ را به سینه گلر هادرسفیلد کوبید و در برگشت، کنگولو، مدافع میهمان به اشتباه توپ را درون دروازه خودی جای داد.

 

در نهایت این بازی با پیروزی 6-1 سیتی خاتمه یافت و تیم پپ موقتا و با تفاضل گل بهتر راهی صدر جدول شد.

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو