Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حسن احمدیان در نشست خبری پیش از ظهر امروز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار شد درباره عملکرد چندماه اخیر هیات گفت: از مهم‌ترین اقدامات هیات در ماه‌ های گذشته می‌ توان به برگزاری و میزبانی دهمین دوره لیگ برتر کبدی بانوان کشور در مرحله نیمه نهایی و نهایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باتوجه به تبلیغاتی که برای جذب علاقمندان این رشته داشتیم تاکنون 50  بانو و 30 آقا جذب این رشته شده‌ اند و پیشرفت قابل توجهی را در عملکرد آنها شاهد بودیم و از میان آنها برخی را به مسابقات کشوری اعزام خواهیم کرد.

وی درباره علت اعزام نشدن سمانه افخم به مسابقات آسیایی جاکارتا خاطرنشان کرد: باتوجه به سیاست‌ های فدراسیون و تاکید بر کسب مقام در این بازی‌ ها فدراسیون بهترین بازیکنان را گزینش کرد و علیرغم توانمندی‌ های بالای افخم، این بازیکن در اردوی آخر خط خورد.

احمدیان همچنین درباره فعالیت ورزشکاران در رشته ورزشی سرکل کبدی گفت: مسابقات جهانی سرکل کبدی که برگزار شد به احتمال زیاد آخرین دوره این مسابقات باشد زیرا این رشته در حال انحلال است و دیگر فعالیتی در این رشته صورت نمی‌ گیرد.

وی با بیان اینکه تعداد شهرستان های فعال استان در این رشته ورزشی محدود است، ادامه داد: هم اکنون سبزوار، کلات، گلبهار، کاشمر، تربت جام، قوچان، تایباد و چناران از شهرستان‌ های فعال هستند که در مسابقات استانی نیز حضور داشتند.

احمدیان خاطرنشان کرد: به زودی در مشهد رئیس هیات معرفی خواهد شد تا فعالیت‌ ها بصورت متمرکز  صورت گیرد و با همکاری بخش خصوصی تعداد باشگاه‌ های بیشتری فعال شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نشست خبری هیات کبدی رئیس هیات کبدی خبرگزاری صدا وسیما مشکلات کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه کد خبر 6097817

دیگر خبرها

  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد