Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه ۲ میثم در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد با حضور سرهنگ دوم پاسدار محمد مدرسی فرمانده ناحیه  و حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی؛ مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه میثم،  مسئول حفاظت و اطلاعات این ناحیه، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها و شورای فرماندهی این حوزه در مسجد برکت محله پنج تن مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم سرگرد رضارباط جذی به عنوان فرمانده جدید این حوزه منصوب و از تلاش‌های برادر بسیجی جابر فرمانبر فرمانده سابق حوزه ۲ میثم، تقدیر به عمل آمد.   محمدمدرسی؛ فرمانده سپاه ناحیه میثم  با تقدیر و تشکر از زحمات فرمانده قبلی حوزه ۲ میثم گفت: این حوزه با جایگاه و محوریتی که در منطقه حاشیه شهر مشهد دارد به عنوان یکی از بهترین حوزه‌های این ناحیه شناخته شده و کار‌های بزرگی را درحاشیه شهر مشهد رقم زده است.

وی طی سخنانی رسیدگی به وضع معیشت مردم را جزء اولویت‌های وظایف دولت دانست و افزود: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور به خاطر ضعف مدیریتی است نه تحریم، البته تحریم هم بی تاثیر نیست، ولی عمده دلیل، عملکرد ضعیف مسئولین است البته انتقاد از این وضعیت هم باید منصفانه و دلسوزانه باشد تامورد سوء استفاده دشمن قرار نگیرد چراکه دشمن درصدد القاء ناکارآمدی جمهوری اسلامی به مردم است.

در پایان مراسم محمدحسن گلقندشتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ضمن تقدیر و پاسداشت زحمات بی‌دریغ جابر فرمانبر، اشاره به حضور بسیج در جامعه و بین مردم کرد و بیان داشت: امروزه عملکرد بسیج باید طوری باشد و باید به سمتی حرکت کند که از ثمره‌های بسیج، پرورش بسیجیان کارآمد، خوش فکر، فعال، انقلابی و ارزشی باشد که برای مسائل مهم کشور بشود به این نیرو‌های پرورش یافته بسیج حساب کرد لذا فعالیت فرمانده حوزه در این امر بسیار موثر است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نشست مجمع عمومی انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد عصر چهارشنبه با حضور ۳۰ نفر از اعضا انجمن تهیه کنندگان در محل سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی «فردوس» مشهد برگزار شد.   همزمان با این نشست، انتخابات دومین هیات مدیره جدید انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برگزار و اعضای جدید هیات مدیره برای یک دوره سه ساله مشخص شدند.   ترکیب دومین هیات مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برای سه سال آینده تعیین شد و «محمد رضا فرهادی نیا، مرتضی اسکافی نوغانی و مهدی مسگران ایاقچی» به ترتیب حائز اکثریت آرا در هیات اصلی مدیره و «اشکان ضیایی» هم به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.   «علی پروین پور» و «حسن کمالیان» به عنوان عضو علی‌ البدل و «جواد علیزاده» به عنوان بازرس علی‌ البدل انتخاب شدند.   انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد در سال ۱۳۹۹ با اخذ مجوزهای لازم از ادارات ذیربط فعالیت خود را آغاز کرد، این انجمن در آغاز با ۱۳ عضو متشکل از فیلمسازان و تهیه کنندگان فیلم بلند کار خود را شروع کرد و اکنون ۴۱ عضو دارد.   مهمترین وظیفه این انجمن ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات سینمایی و نیز استیفای اعضای صنوف سینمایی استان عنوان شده است.   در مجمع عمومی امروز گزارش هیات مدیره، گزارش مالی که توسط خزانه دار ارایه و نیز گزارش بازرس انجمن قرائت شد.   «علی خزائی فرید، مرتضی اسکافی، حسن آخوند پور، اشکان ضیایی و غلامحسین حیدری» از اعضای هیات مدیره و بازرسان دوره قبل بودند که در این مدت محمد رضا فرهادی نیا هم به عنوان دبیر انجمن فعالیت می کرد و در مجمع عمومی امروز از تلاش‌ های سه ساله آنها نیز قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد