Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:58:37 GMT

موافقت کره شمالی با سفر بازرسان سازمان هوانوردی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۵۰۴۳

موافقت کره شمالی با سفر بازرسان سازمان هوانوردی

کره شمالی با سفر کارشناسان سازمان بین المللی هوانوردی به این کشور موافقت کرد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، کره شمالی با حضور کارشناسان سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی در این کشور به منظور کنترل امنیت و وضعیت پرواز هواپیماهای مسافرتی موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری کیودو به نقل از یکی از منابع سازمان بین المللی هوانوردی گزارش داد که کارشناسان تا سال آینده به کره شمالی سفر خواهند کرد. به نظر می‌رسد کارشناسان در این سفر از محل‌های پرتاب موشکهای بالستیک که قبلا مورد آزمایش قرار گرفته بود، نیز بازدید کنند.

در ماه می کره شمالی به نمایندگان سازمان بین المللی هوانوردی اعلام کرد که اقدامی در جهت به خطر انداختن هواپیماهای مسافربری بدون اطلاع رسانی به کشورهای دیگر منطقه انجام نخواهد داد.

به دلیل انجام آزمایشات هسته‌ای در ماه های اخیر، هواپیماها عموما از پرواز بر فراز آسمان کره شمالی اجتناب می‌کنند.

انتهای پیام/

R1036249/P36446/S8,87/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز هیات وزیران با توجه به اینکه رییس‌جمهور در سفر سریلانکا است، به ریاست معاون اول رییس‌جمهور و با حضور وزرا تشکیل شد.

وی با اشاره به مباحث اجرایی و موضوعات جاری مورد بحث و مصوبات در جلسه هیات دولت افزود: به منظور نظارت موثرتر بر بازار قانون، تعزیرات حکومتی لایحه اصلاحیه ارایه کرده بود که در کمیسیون حقوقی دولت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهادری جهرمی ادامه داد: امروز هیات وزیران با قید دو فوریت با این لایحه موافقت کرد تا برای مجلس شورای اسلامی ارسال شود و به فرایندهای رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی سرعت داده شود؛ هم بتواند ضمانت اجرایی محکومیت‌ها و مجازات‌های سازمان تعزیرات حکومتی را تقویت کند و هم نظارت مؤثرتری داشته باشد و هم اینکه احیاناً گرانفروشی و احتکار که از موارد تخلفات و جرایم تعزیرات است، مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087510

دیگر خبرها

  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • موافقت مجلس با تشکیل سازمان سپند
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • موافقت مجلس با برخورداری سازمان سپند از منابع انسانی و اعتبارات مصوب سالانه