Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی از امروز (یکشنبه) آغاز شد و پنج روز ادامه خواهد داشت.در رقابت های نوبت عصر امروز، «الهه منصوریان»، «عرفان آهنگریان» و «محسن محمدسیفی» به مصاف حریفان رفتند و با کسب سه پیروزی ارزشمند راهی دور بعدی شدند.

در وزن منهای 52 کیلوگرم ساندای بانوان «الهه منصوریان» دارنده 2 مدال طلای جهان و 2 نقره و برنز بازی های آسیایی در دور نخست با «دوی یومنام» از هند مبارزه کرد و در پایانی پیکاری سخت و نزدیک به پیروزی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانداکار هندی، مدال نقره مسابقات جهانی سال 2015 و برنز بازی های آسیایی 2014 اینچئون را در کارنامه خود دارد.

با این اوصاف منصوریان در مرحله یک چهارم نهایی با «تی تو» از ویتنام مبارزه خواهد کرد.در وزن منهای 60 کیلوگرم ساندای مردان «عرفان آهنگریان» قهرمان آسیا و بازی های کشورهای اسلامی برابر «سوانترون» از تایلند در همان راند نخست به بردی قاطعانه دست یافت تا در یک هشتم نهایی با «هلال محمد» یمنی مبارزه کند.

در آخرین مبارزه «محسن محمدسیفی» ستاره پرافتخار ووشوی ایران، دارنده چهار مدال طلای جهان و 2 طلای بازی های آسیایی برابر «امیر اسماعیل اوف» از قزاقستان ایستاد و با ارائه فنون مختلف این رقیب را از پیش روی برداشت و صعود کرد.سانداکار کشورمان با برتری در این دیدار به یک چهارم نهایی رسید تا طی روزهای آینده برابر «خوتسومبات» از لائوس مبارزه کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی قزاقستان وزن برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟

به گزارش  اتاق خبر به نقل از اکونگار، به نقل از گسترش نیوز، این دارایی‌ها می‌توانند شامل طلا، دلار، مسکن، سهام و سایر کالاها باشند. این نوع سرمایه‌گذاری ممکن است به عنوان یک راه حفظ دارایی در برابر تورم مورد استفاده قرار گیرد.

 

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟