Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@01:37:45 GMT

کشف کالای قاچاق 50درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۵۳۵۴

کشف کالای قاچاق 50درصد افزایش یافت

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سردار اسکندر مومنی روز یکشنبه در گفت و گو با نمایندگان رسانه های استان کرمان افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با کالای قاچاق و نیز شناسایی و برخورد با محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی برای شناسایی و برخورد با اخلالگران بازار سکه و ارز نیز آماده است و با کمک قوه قضائیه با عناصر اصلی این حوزه نیز برخورد می کند زیرا همه قوا در این راستا مصمم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار مومنی با تاکید بر اینکه مردم مطمئن باشند که هر کس تخلف کرده با او برخورد می شود اظهار داشت : به یقین از شرایط کنونی به خوبی عبور خواهیم کرد.

جانشین ناجا اظهارداشت: شرایط امنیتی کشور در چهار ماهه امسال بهبود داشته و به صورت میانگین جرایم خشن و جنایی از جمله سرقت مسلحانه، قتل، آدم ربایی، سرقت بانک و سرقت اتومبیل کاهش یافته است.

سردار مومنی افزود: کشفیات مواد مخدر، سلاح و کالای قاچاق نیز افزایش داشته است.

وی در ادامه سخنان خود از فرماندهی انتظامی استان کرمان به عنوان یکی از 10 فرماندهی موفق کشور یاد کرد و ادامه داد: این فرماندهی در سه ماهه اول سال جاری سه شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

سردار مومنی ادامه داد: با تلاش مجاهدانه فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی و همکاری دستگاه های امنیتی، نظامی و مردم شاخص های امنیتی در استان کرمان در سال جاری نسبت به سال گذشته بهبود یافته و جرایم خشن و جنایی کاهش یافته است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کشف کالا قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین

سرگرد حسن ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه مقدار ۱۰۰ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر آثار جبران ناپذیر قاچاق مواد مخدر و مسئله اعتیاد بر خانواده‌ها و به ویژه جوانان تأکید و برخورد با مجرمان این حوزه را از اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6080032

دیگر خبرها

  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار