Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:46:10 GMT

تیم استقلال خوزستان 2 بازیکن جذب کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۵۴۷۵

تیم استقلال خوزستان 2 بازیکن جذب کرد

اهواز – ایرنا – سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: 2 بازیکن جدید به جمع تیم فوتبال لیگ برتری استقلال خوزستان اضافه شدند.

یعقوب پیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با صلاحدید کادر فنی محمد خسروی گیلانی بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان و رامین داودی هافبک تیم نفت اهواز با عقد قراردادی سه ساله به استقلال خوزستان پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این فصل سعی کردیم با تیمی جوان و جویای نام راهی رقابت های لیگ برتر شویم گفت: تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کردیم و در ادامه سعی می کنیم به روند خوب خود ادامه و هواداران را شاد کنیم.
سرپرست تیم استقلال خوزستان افزود: تیم ما نسبت به سایر تیم ها از بودجه کمتری برخوردار است اما با این وجود جوانان تیم با تعصب و جنگندگی فراوانی در میدان حاضر می شوند. در چهار بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و شاید اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردیم می توانستیم امتیازات بیشتری جمع کنیم.
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان هم اکنون با کسب سه تساوی و یک باخت و سه امتیاز در مکان دوازدهم رده بندی جای دارد. این تیم روز جمعه دوم شهریور در اهواز پذیرای تیم سپیدرود رشت خواهد بود.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سرپرست استقلال خوزستان جذب 2 بازيكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم