Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل ورزش و جوانان استان در بازدید از چمن مصنوعی در دست احداث روستای چنگلوای شهرستان کهگیلویه گفت:این پروژه ورزشی 30 درصد پیشرفت کاری دارد.
علوی افزود: چمن مصنوعی روستای چنگلوا در زمینی به مساحت 2000 متر مربع با اعتبار 500میلیون تومان در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: این پروژه ورزشی از محل هدایای خاص وزارت نفت توسط دفتر فنی و مهندسی ورزش و جوانان استان در حال احداث است که در صورت تامین اعتبار لازم در سال 1398 افتتاح و تحویل جامعه ورزش خواهد شد.
وی افزود:پروژه ورزشی چمن مصنوعی روستای چنگلوا ،علاوه بر چمن مصنوعی فوتسال دارای امکانات رختکن ،سرویس بهداشتی و روشنایی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد زمین چمن مصنوعی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در دیدار با سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با اشاره به پیشرفت طرحجهاد آبرسانی در دهستان‌های کوهستان و بهارستان شهرستان نائین که با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال پیشرفت است، گفت: این طرح با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است.

حسین اکبریان  افزود: در این طرح تا کنون ۶۰ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرا شده و سه باب مخزن ذخیره آب با حجم ۲۵۰۰ متر مکعب با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد و پنج باب مخزن دیگر نیز در مرحله احداث قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده ۱۳ روستای این مجتمع به آب شرب پایدار متصل شوند.

در ادامه این نشست سردار جواد استکی، فرمانده قرار منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با ارائه گزارشی از روند اجرایی پیشرفت طرحو شرح مشکلاتی در مسیر اجرا، ضمن قدردانی از همکاری همه‌جانبه مجموعه آبفای استان اصفهان در پیشبرد عملیات اجرایی طرح تقدیر و بر رفع موانع اعتباری تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • قد هوش مصنوعی کی به قامت دانایی انسان می‌رسد؟
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • رشد ۳۵درصدی بارگیری کالا در راه‌آهن لرستان