Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در دومین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: امام محمد باقر (ع) نقش مهمی در تاریخ ادیان ایفا کرده و اینقدر این نقش مهم است که نام ایشان در تورات آمده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به تاریخچه برگزاری مراسم مذهبی در قبل و بعد از انقلاب، افزود: سال ها است که مراسمات سوگ و جشن در ایران گرفته می شود و همین مناسبت ها است باعث شده که دین مردم حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با اشاره به تهاجم نرم دشمنان علیه کشور در این چهل سال، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تهاجم نرم و فرهنگی دشمنان علیه کشور شدت بسیار زیادی گرفت به همین خاطر باید مراسمات و برنامه های مذهبی پرمحتواتر، موثرتر و عمیق تر برگزار گردد تا بتواند بخشی از تهاجم فرهنگی وارده به انقلاب را خنثی کند.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن به دنبال این است که مردم هویت دینی خود را از دست دهند به همین خاطر این برنامه ها باید خط مقاومتی ایجاد کند که همه جامعه را پوشش دهد.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: تمامی دستگاه ها باید جهت تحت پوشش قرار دادن جامعه تلاش کنند و این تنها از عهده مساجد و هیئات بر نمی آید.

وی با اشاره به اطعام ۵ هزار نفری مردم در روز عید غدیر در مصلی جمعه، افزود: یکی از کارهای خوبی که از سال قبل در بوشهر شروع شده موضوع اطعام در روز عید غدیر بود که امسال نیز این موضوع برگزار خواهد شد اما کوشش شود که این برنامه به صورت عمومی و مطلوب برگزار شود تا آموزه های فرهنگ دینی در بین مردم جامعه نهادینه شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به برگزاری دعای روز عرفه در ۹ ذی الحجه در بوشهر، تصریح کرد: دعای عرفه در همه تکایا و مساجد برگزار شود ولی کوشش شود در مکان های اصلی شهر «حسینیه عاشقان ثارالله (ع) کوی جانبازان، آستان مقدس امامزاده محمد بن باقر (ع) کوی خواجه ها، حسینیه اباعبدالله الحسین (ع) گلزار شهدا، آستان مقدس امامزاده عبدالمهیمن (ع)» که جمعیت بیشتری حضور پیدا می کنند شرایط مناسبی فراهم آید.

کد خبر 4379274

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر برنامه فرهنگی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد احتکار گرگان مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه

ایپس آسیا عمیق‌ترین تسلیت خود را به مردم فلسطین، به‌ویژه به خانواده رسانه‌های ورزشی، برای ده‌ها روزنامه‌نگار ورزشی از دست رفته و صدها تن از خانواده‌های آنها که قربانی بمباران اسرائیل شدند، ابراز کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نشست اتحادیه نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی آسیا همزمان با هشتادوششمین کنگره جهانی ایپس و بر اساس پیشنهاد ایران و کشورهای قطر، عمان، و عربستان ضمن ابراز تأسف از شهادت سه خبرنگار ورزشی فلسطینی، قطعنامه‌ای به اتفاق آرا به تصویب رسید که در آن از تلفات گسترده مردم در اثر بمباران تهاجمی غزه که زیرساخت‌های بهداشتی، آموزشی و ورزشی را نیز تخریب کرد، ابراز تاسف شد.

درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل

اتحادیه نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی آسیا عمیق‌ترین تسلیت خود را به مردم فلسطین، به‌ویژه به خانواده رسانه‌های ورزشی، برای ده‌ها روزنامه‌نگار ورزشی از دست رفته و صدها تن از خانواده‌های آنها که قربانی بمباران اسرائیل شدند، ابراز می‌کند. در این بیانیه آمده است:

ما برای پایان دادن به جنگی که جان هزاران نفر را گرفت و بسیاری دیگر را مجروح و آواره کرد، دعا می‌کنیم. وضعیت کنونی باعث تعلیق فعالیت‌های ورزشی در غزه و کرانه باختری شده و زندگی خبرنگاران ورزشی و خانواده‌های آنها را که از آوارگی، ترس و درد رنج می‌برند، تحت تاثیر قرار داده است. متأسفانه در نتیجه این وضعیت، خبرنگاران ورزشی دیگر نمی‌توانند به کار خود بپردازند.

ایپس آسیا مایل است حمایت کامل خود را از خانواده رسانه های ورزشی فلسطین و اعضای آن به ویژه ساکنان غزه اعلام کند. از دست دادن خانواده‌ها و عزیزانشان را به آنها تسلیت می‌گوییم و برای مجروحانشان آرزوی بهبودی عاجل داریم.

در پایان، ایپس آسیا بر تعهد مستمر خود به حمایت از خبرنگاران ورزشی در فلسطین تاکید می‌کند تا آنها بتوانند به کار عادی خود به شیوه‌ای ایمن در رویدادهای مختلف ورزشی بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه